Tuzak

455 43 90
                                    

Gece 4!

Azad - Baba!

Dedi kısık sesle, odada uyuyan vardı. Birde Ateş ailesinden gidenler vardı, öyle olunca da rahatlamışlardı. Ateş ailesinden birkaç kişi burdayken kimisi oda dışındaydı.

Barboros B - Yavrum?

Azad - Lavaboya gitmem lazım.

Barboros B - Tamam.

Dedi kalkmasına yardımcı olarak serumu yerinden çıkartıp eline vermişti. Daha sonra da onunla bir lavaboya yol aldı, onu lavaboya soktuktan sonra çıkmıştı. Rahatsız etmek gibi bir düşüncesi yoktu, bir süre sonra Azad işini bitirip elini yıkamaya başladı.

●●●●●

  Tam kapıyı açacakken görüşü bulanıklaşmıştı, bir süre geçmesi bekledi. Başı feci dönüyordu, kaburgasındaysa sızı oluşmaya başlamıştı.  Kapı kolunu tutan eli hemen oraya gitmişti, o sırada lavabo kapısı yavaşca çalınmış ve babasının sesi gelmişti.

Barboros B - Gökkuşağım?

Azad - Iyi hissetmiyorum.

Diyince adam kapıyı açmıştı, oğlunun halini görünce hemen onu tutup yatağa yol aldı. Çok geçmeden de yerine yatırmıştı, o an burnundan akan kanla korkuyla silmişti. Tahmini oğlu iç kanama geçiriyordu, uyanmış olan Kenan Bey ise hızla ayağa kalmıştı.

Kenan B - Abi?

Barboros B - Iyi değil, bir doktoru çağırsana!

Diyince Kenan Bey ordan ayrılmıştı, Barbaros Bey ise oğlunun bilincinin kaydığını fark edince korku duymuştu.

Barboros B - Azad kendinde kal!

Dedi yükselen sesiyle, o an odadakiler uyanmıştı. Toprak Bey hemen yeğeni olacak genci kontrol etmeye başladı. Birkaç dk sonra ne olduğunu anlamıştı.

Toprak B - Iç kanama geçiriyor.

Koza - Bilinci gidiyor.

Dedi korkuyla ikizine yaklaşarak, burdaydı ama ilk defa şuan konuşuyordu. Abisiyle kardeşinin kaza geçirmesiyle şoka girmişti, yanında muhabbet ettiği yengesiyse şoktan bayılmıştı. Kendine gelince gelmişlerdi ama aile onu yollamıştı çünkü genç kız nişanlısının haberini duyunca kötü olmuştu. Azad'ın yüzükleri ile kolyesi bile ona verilmişti. Cüzdan - telefon - silah - muşta gibi şeylerse babasına verilmişti.

Sabah 9: 30.

Not:

İlk başta iç kanama belirtileri olmayabilir. Bir organ hasar görürse ve kanarsa ağrılı olabilir. Zamanla iç kanama, düşük kan basıncına (hipotansiyon), kalp atış hızının artmasına (taşikardi), solunum hızının artmasına (takipne), kafa karışıklığına, uyuşukluğa ve bilinç kaybına neden olabilir

Şuan iyiydi, bir iç kanama geçirmişti. Uyuyordu, başında nişanlısı vardı. Onsuzluğa daha fazla dayanamayıp ikizini ikna edip erkenden gelmişti. Uykusuzdu, birde ağlamaktan gözleri kıpkırmızı olmuştu. Boynunda nişanlısına ait bir  zincir kolye vardı, ucundaysa onun yüzükleri vardı. Onu gören aileler dikkatle onu incelemişti, güzel kızdı. Azad ile yan yana gelince yaklaştıklarını fark etmişlerdi. O sırada kirpikleri hareket eden nişanlısıyla heyecanla ona seslenmişti.

Mehir - Azad!

Dedi çatallaşmış sesiyle, nişanlısının elini sımsıkı tutuyordu. Sonunda onu görebilmişti, oysa ilk geldiğinde kimse Azad'ı göstermemişti. Doktor yanına bile sokmamıştı, zaten geldiğinde doktor müdahaleyi yeni yapmıştı. Son anda gelen bir doktora Pamir Ateş'i vermiş kendisi Azad ile ilgilenmeye başlamıştı. O gelene kadar da yardımcı doktorları kontrol etmişti, daha sonra o müdaheleye koyuldu.

ATEŞ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin