8

2.1K 117 143
                                    

  Arabaya bindiklerinde Kuzey'e selam vermişlerdi, birde Koza onun yanağına ufak bir öpücük kondurmuştu. O ise ikisine dikiz aynasından bakıp şunu söylemişti.

Kuzey B - Eğlendiniz mi?

Koza - Evet, dizi izledik ve fark etmeden dersleri kaçırdık.

Kuzey B - Vakit geçirmeniz hoş, bu yüzden sorun değil..Eee sen nasıl oğlum?

Dedi Azad'a sorarak, o ise geri yaslanıp yerinde  hafif kaymıştı. Sonra da gözlerini kapatmıştı, bunu gören Kuzey Bey ise tebessümle yeniden konuşmuştu.

Kuzey B - Uykun mu geldi?

Azad - Biraz ve iyiyim.

Koza - Baba bu da aynı senin huyunda ha!

Dedi aracı çalıştıran adama hitaben, o ise park alanından çıkıp evin yolunu tutmuştu. Sonra da hâlâ homurdanan evladına kısa bir bakış atıp yola baktı.

Koza - Uygunsuz anlarda benim gözümü kapatıp kendi izliyor.

Diyince Kuzey Bey erkeksi bir kıkırtıyla şunu söylemişti.

Kuzey B - Iyi yapmış yavrum, abilik etmiş.

Koza - Biz aynı yaştayız.

Kuzey B - Ama o 5 dk önce doğdu.

Diyince Koza homurdanarak yerinde kayınca Azad sırıtarak ona göz kırpmıştı. Bunu görünce de sinirle dişlerini sıkarak yeniden konuşmuştu.

Koza - Ha ha... Hem 5 dakikanın hesabı olmaz, hemen sevinme!

Azad - Ben o 5 dakika da neler yaparım, neler.

Koza - Ne mesala?

Dedi ama aldığı tek cevap onun büyüyen gülümsesi olunca hemen koluma vurup şunu söylemişti.

Koza - Sapık!

Azad - Hayırdır yoksa sen kızlarla yan yana gelince okey mi oynuyorsun?

Koza - Benim hiç sevgilim olmadı ki, sadece dosttuk.

Azad - Sen bebesin oğlum, hem üzülme bende de yok!

Dedi gülerek, fakat onun ilk defa içten olan gülüşüyle ikili hayranlıkla ona baka kalmıştı. Ama Kuzey Bey direksiyon hakimiyetini kaybetmeden yeniden yola bakmıştı. Yüzündeyse hoş bir gülümseme vardı, oğlu onlara böyle bir hediyeyi sonunda laik görmüştü. Çok güzel gülüyordu, o ise bundan habersizce hâlâ gülerken şunu söylemişti.

Azad - Hiç mi tahrik olmadın la?

Koza - Yan gözle baktığım olmadı ki, ne tahriki ya? Bir saniye yoksa sen tüm okulla yattın mı?

Azad - Ben pezeveng miyim? Altı üstü bizim sınıftaki kızlarla olmuşturum.

Diyince Koza şokla ona bakmıştı çünkü öyle biri gibi görünmüyordu, aksine sakin biri gibi duruyordu. Kuzey Bey ise iç çekip şunu söylemişti.

Kuzey B - Umarım korunuyordursunuz yoksa çocuğun haddi hesabı olmaz.

Azad - Evet, sıkıntı yok.

Koza - Kızmayacak mısın?

Kuzey B - Bu yaşına kadar yanında bile değildik, bu yüzden ona kızmaya hakkımız yok. Ayrıca genç bir erkek illa ki böyle ihtiyaçları olacak ve görünen o ki; olmuşta... 

Dedi buruk bir gülümsemeyle eve sürerek, haklıydı. Şuan bile gelmese kimse laf diyemezdi çünkü o yetişkindi. 22 yaşında bir bireydi, özgürdü.

ATEŞ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin