Hayalim 3 kelime o da şöyle; evli, mutlu, çocuklu!
●●●●●
Ilk birliktelik...
Saatler sonra.Birlikte olmuşlardı, birde üstüne duş almışlardı. Şimdiyse sarmaş dolaş yatıyorlardı, Mehir uyuyacak gibiydi. Eşi onu fena yormuştu.
Mehir - Birdaha etek giyersem ne olayım!
Azad - Çok mu canını yaktım?
Mehir - Eh yani...
Azad - Peki zevk?
Mehir - Fazlasıyla!
Dedi utana sıkıla, oysa saatler önce birlikte olup duş almışlardı. Fazlasıyla da yorgunlardı, uyudu uyuyacak gibiydiler.
Azad - Erken oldu ya, sen pişman mısın?
Dedi sormaktan kendini alamazken, sonuçta eşi ilk anlarda isteksizdi. Sonra kendilerini arzuya kaptırıp sonu gelmeyen bir zevk kuyusuna düşmüş gibi olmuşlardı. Durmak bile istememişlerdi, en fena olansa Azad idi. Zaten kendinin ne olduğunu iyi bilirdi, o bu zevke düşkündü. Bu anlarda kendine hakim olamazdı, sınırları sonuna kadar zorlardı. Bugün bunu eşi de net anlamıştı, birde onu daha yeni yeni tanıdığını fark etmişti. Çünkü onun bildiği Azad sakin ve bir o kadarda asi biriysiydi. Fakat bu şeye düşkünlüğü asla aklının ucundan geçmezdi, zaten onunla olan önceki konuşmaları da dalgaya almıştı. Işte hatası da tam olarak dalgaya almaktı, halbuki Azad o gün ufak bir uyarı geçmişti.
Mehir - Hayır değilim ama bu kadar arsız olduğunu bilmiyordum. Akşam oldu lan, akşam!
Dedi homurdanarak, bitkindi. Artık bekareti bozulmuştu, tamamen karı - koca olmuşlardı. Eşiyse onun yakınmasına gülmüştü ama o da eşini hor kullandığının farkındaydı. Acımamıştı, sadece kendini zevke bırakmıştı. Onunla olmak, zevki doruklarda yaşamaktan memnundu. Ucunda yorgunluk olsa da umrunda olmamıştı, lakin balayına gitmeden birlikte olmayı beklememişti. Çünkü eşi fazla nazlanmış, balayına kadar beklemeyi sunmuştu. Ama bugün herşey değişmişti, düğün sabahına birlikte olmuşlardı.
Azad - Çok acıdıysa üzgünüm.
Mehir - Senden gelen herşeye razıyım kalbi güzel adam, sorun etmiyorum. Hem zaten evli değil miyiz?
Azad - Evliyiz.
Mehir - Eee o vakit sorun ne? Kim engel oluyor?
Balayı;
Uludağ...Genç çift burayı çok sevmişti, en az 7 gün burda kalacaklardı ve onlar 2. günü yarı etmişti. Şuan kayak yapıyorlardı, neşeleri yerindeydi. Ilk seferde acemilik çekerselerde sonradan kayma işini çözmüşlerdi. Düşe kalka nasıl kayıldığını öğrenmişlerdi ama hâlâ Mehir acemilik çekmekteydi. Düşerecek olduğunu hissedince de eşine tutunuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ!
Teen Fiction$ - Sen bakma! # - Dur oğlum ya, en heycanlı yerinde reklam gibi girme! $ - Büyüyünce izlersin. # - Babam gibi başlama Azad, hem biz aynı yaştayız.