Zahir ile Gülbahar'ın düğünü:
Korkut B - Mehir şu kocana birşey de!
Mehir - Ne oldu ki baba?
Korkut B - Bak bakalım ne olmuş? O kravat niye boyunda asılı duruyor?
Dedi damadını gösterek, kravatı bağlamadan boynunda asılı bırakmıştı, birde elinde nerde bulduğu belirsiz kahve vardı. Bir köşeye çekilmiş yanında ki Balamir ile sohbet ediyordu. Evet düğüne Balamir ile ailesi de gelmişti, onları da davet etmişlerdi. Mirhan ondan korkusuna Azad'a bakmaya cesaret bile edemiyordu çünkü ondan dayak yemişti. Balamir ile Azad arası sohbetse şöyleydi:
Azad - Senden korkusuna bakamıyor.
B - Eee olacak o kadar... Peki neden toparlıyor biliyor musun?
Dedi merakla sorarak, cidden Mirhan toparlıyordu. Düğün salonuna da annesinin yardımıyla gelmişti, koluna girmişti. Kuzeni gelin oluyor diye gelmişti, damattan yana hepsi memnundu. Zahir Ahi Dağlı çok efendiydi, askerdi. Gülbahar'a olan aşkıysa dillere destandı, onların ki karşılıklı aşktı. Neyse biz konumuza dönelim; Balamir hâlâ merakla Azad'a bakıyor, bir cevap bekliyordu. Çünkü bildiğini düşünüyordu, Azad ise aklına gelen olayla sırıtarak şunu söylemişti.
Azad - Babam bacağına sıktı.
B - Niye ki?
Azad - Onların evinden ayrılırken Mirhan beni durdurup saçma sapan şeyler söyledi. Babamda bunu duydu, kızdı ve bacağına sıktı.
B - Ne dediğini öğrenebilirmiyim?
Dedi bu seferde, nedenini merak etmişti. Işte o anda önlerinde beliren Mehir ile bu seferde ona bakmıştı. Mehir'se ona bakmadan eşinin elinde ki boş fincanı alıp en yakın masaya koymuştu. Sonra da yakasını düzeltmeye başladı çünkü babası eşinin kravatına feci kafayı takmıştı. Bu damada attığı keskin bakışlarından belliydi, Azad bunu fark edince şunu fısıldamıştı.
Azad - Sikecek gibi bakıyor.
Mehir - Babamı delirtmek mi istiyorsun hayatım, kravatı neden bağlamadın?
Azad - Sevmiyorum kızım, zorla mı?
Mehir - Azad'cım lütfen ya, durduk yere sorun çıkmasın. Hem babamın düzen takıntısı olduğunu biliyorsun ve buna rağmen böyle geziyorsun.
Dedi kravatı bağlamak adına parmak uçlarına basarak, eşi ondan uzundu. Yanında fazla kısa kalıyordu, Azad'sa eşi geri düşmesin diye kolunu beline sarmıştı. Bunu fark eden Balamir ise gözlerini kaçırıp başka yere yoğunlaşmaya çalıştı. Acilen bu aşkı öldürmeliydi yoksa çok acı çekecekti. Hem Azad ile Mehir'in yakında bebeği olacaktı, bu yoldan geri dönüş yoktu. Azad asla onun olmayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ!
Genç Kurgu$ - Sen bakma! # - Dur oğlum ya, en heycanlı yerinde reklam gibi girme! $ - Büyüyünce izlersin. # - Babam gibi başlama Azad, hem biz aynı yaştayız.