18. kapitola

174 15 2
                                    

Název 'Old games and food' nebyl zrovna nejnápaditější, ale zase naprosto výstižný. Dobrou polovinu prostoru zabíraly staré arkádové herní automaty, jaké dneska člověk vídal hlavně ve filmech a ze kterých se linula typická chrčivá hudba a pípání, které se mísilo s devadesátkovými popovými vykopávkami. Část míst k sezení byly rozkládací stolky a židle, menší část boxy v mnohem lepší stavu, než jaké měli v bistru, kde pracoval. A když už byl u toho... miloval tu zelenou zástěru, kterou ho naposledy donutil šéf nosit. Opravdu miloval. Mohl totiž skončit s příšernou červeně a žlutě proužkovanou napodobeninou starých mcdonaldových uniforem, které byla nucena nosit obsluha tady.

Pro doplnění atmosféry byly stěny pokryté starými plakáty s reklamami nejen na videohry, ale i na staré herní konzole a počítače a taky plakáty filmových klasik té doby.

Becky vypadala nadšeně, když je místo usazení se na jídlo nutila procházet mezi automaty, a Lisa jí přizvukovala a docela ochotně se nechala zatáhnout do rozhovoru o devadesátkových filmech a seriálech. Kev... ten se držel stranou a vypadalo to, že nebyl vůbec nadšený ze Sammyho přítomnosti. Což na jednu stranu bylo komické, protože malý Alfa nedělal nic jiného, než že s hlavou skloněnou a očima připíchnutýma k obrazovce svého nového iPhonu věnoval absolutní pozornost nějaké knize, kterou tam měl staženou. Na stranu druhou... I když bylo Samovi dvanáct - nebo, jak on by řekl, za chvíli třináct - byl skoro stejně vysoký jako Dean, takže vyšší než Kevin a byl Alfa. Jestli měl druhý Omega zkušenosti jen s uzlíčky, jako byl Forest, tak nebylo divu, že se mu nelíbilo být vedle jakéhokoliv Alfy.

Hodil Sammymu ruku kolem ramen.

"Hele, kámo... nechceš si jít popovídat s Kevem? Má rád D.C. komiksy jako ty."

"Čtu si," odpověděl Sam, aniž by zvedl hlavu od obrazovky.

"Ta kniha ti neuteče," odvětil a sebral mu mobil nehledíc na to, že malý Alfa rozzlobeně zavrčel a zvedl půl horního rtu, aby mu ukázal tesák, jakoby ho tímhle směšným chováním mohl zastrašit.

"Jdi se kamarádit," nařídil k Samově jasně patrné nelibosti.

"Nejsem Omega, víš to, že jo?" odvětil Alfa; tázavě pozvedl obočí. "Nemám potřebu se hned s každým kamarádit, Deane. Jako Alfa mám rád svůj prostor. A navíc..." zarazil se vrhl pohled na Kevina, který zrovna prohlížel kresby na jednom z automatů, "on je Omega. Možná mu není příjemné, když se s ním budu chtít bavit."

Podezřívavě přimhouřil oči.
Sam byl plný těch bláznivých ideálů o právech Omeg a toho, že všechny subgendery by si měli být rovny a kdesi cosi. Jeho školní taška byla tak plná placek se slogany a vlajkami, že by se dala používat místo neprůstřelné vesty. Nikdo ho ani nenapadlo, že by se neměl bavit s Omegou nebo Betou jen proto, že je Alfa, tak o co tady... oh, páni!

"Tobě se Kevin líbí!" vykřikl vítězoslavně, když mu došlo o co tady jde.

"Pšššt!"" zasyčel Alfa a vyvalil se z něj oblak vůně, která byla směsicí hlubokých rozpaků a zlosti. "To není pravda, tak drž hubu!"

"Oh-ho! Sammy se nám zamiloval! Sammy se nám zabouchnul" začal prozpěvovat.

"Sklapni! Tak to není! On jen voní jako medové sušenky. Chtěl bych ho sníst," poslední větu doslova zavrčel, hluboce a procítěně se skutečnou Alfa silou, která se mu zrodila hluboko v hrudi a prorazila si cestu přes vyceněné zuby. Hned, jak to majetnické Alfa zavrčení vyšlo ven, se Sam celý napnul a z tváře mu zmizela barva společně s tím, co se jeho pach naplnil kyselým zděšením. "Ach můj... co jsem to právě..." Obrátil k němu vyplašené oči. "Tak jsem o něm nechtěl mluvit, přísahám! Bylo to jen... prostě to ze mě vylítlo..."

Ledové slunce (Destiel)Kde žijí příběhy. Začni objevovat