Rychle kráčel k otevřeným dveřím limuzíny. Ledový vzduch se mu zakousl do těla, ale rozhodně neschladil vztek, který mu pulzoval v žilách. Čelisti ho bolely od toho, jak se usilovně snažil udržet tesáky v dásních a ústa měl naplněná hustými slinami tak plnými jeho vlastního pachu, že sotva cítil cokoliv jiného. Teď, když měl jeho Alfa přesný cíl, kam upřít svůj hněv, vrčel pořád dokola jen; zabít, zabít, zabít a nebyl to jen pocit na pozadí mysli, bylo to jakési přízračné hučení krve v Castielových uších.
Bylo těžké se udržet v klidu a Dean s jeho stupidním štěněčím bratrem mu to nijak neulehčovali.
Samuel Winchester byl stejný jako jeho bratr; vrčící koule vzteku, vzpurnosti, neukázněnosti, přehnaného sebevědomí a k tomu navíc pachu dozrávajícího Alfy, který mu dráždil nos. A zatímco u Deana jeho ohnivou povahu obdivoval a vzrušovalo ho, když se mu Omega stavěl na odpor. Jeho bratrovi měl akorát tak chuť zmalovat zadek rákoskou tak, že by si týden sedal s pláčem a i to bylo málo.
To stupidní štěně si dovolilo na něj vytáhnout zbraň přímo před jeho muži!
Samuelovi se podařilo uniknout smrti jen o pár vteřin a perfektní disciplínu, kterou přítomní měli. A krvavému a bolestivému trestu jen proto, že byl sice vyčouhlý, ale ve tváři měl pořád ještě nějakou dětskost, na sobě oblečené dětské pyžamo s velkým logem Batmana na hrudi a ztrácel se v obrovské bundě patřící původně Johnu Winchesterovi ve které byl drobný a štíhlý i Dean. I jeho pach byl spíše dětský než dospělý. Pravděpodobně ještě neprošel svou první říjí. Tyhle drobnosti a fakt, že ani jeho vlastní muži nebyli nadšení ze zabíjení štěňat, mu umožnily celou tu záležitost změnit ve vtip. Problém byl, že to se mohlo povést jen jednou. Při další příležitost už nebude mít jinou možnost, než Samuela srovnat přesně tak, jak si zasloužil. A byl si jisté, že brzy dostane další příležitost.
Dean ukázal naprosto dokonale, jak dobře jsou Winchesterové schopni a hlavně ochotni dodržovat pravidla, byť naprosto jednoduchá. Co bylo, kurva, nepochopitelného na tom, že má na veřejnosti držet hubu zavřenou a chovat se jako slušně vychovaný člověk? Bylo to jen pár hodin, co o tom mluvili a zdálo se, že Dean chápe důležitost svého veřejného projevu. A pak se rozhodne znovu zpochybňovat jeho slovo, čest a schopnosti. Jakoby ho snad bavilo nutit Castiela mu ubližovat, i když to bylo to poslední, co si přál dělat. Choval se jak vzpurné dítě, které...
Ta poslední myšlenka způsobila, že se jeho mysl zasekla a i jeho vnitřní Alfa jakoby se zarazil.
Dean už nebyl dítě, ale byl velmi mladý, stále nerozvážný a neschopný se ohlížet na kohokoliv a cokoliv jiného, než na svého bratra a své vlastní potřeby. Castiel to dokázal chápat, ale nemohl tolerovat. Ne ve svém postavení. Kdyby byl jenom řadový člen Bratrstva nebo vůbec nebyl členem, pak by mohl Deanovi dopřát větší shovívavost. Tehdy by ale zase neměl prostředky, aby se o něj postaral a chránil ho před tou zasranou sviní jménem Alastar.
Dean a jeho štěněčí bratr se prostě musel naučit žít v jejich světě a musel se to naučit rychle, a pokud to půjde jen přes zlámané kosti a krev, pak nebyla jiná možnost.
"Co máte v plánu teď, šéfe?" zazněl z protějšího sedadla Pyotrův hlas.
Obrátil k němu pohled.
Samozřejmě si uvědomil, že ho Beta následoval do limuzíny, ale nevěnoval tomu velkou pozor, tak to bylo skoro až překvapení, když na něj promluvil.
"Jít do Pekla a roztrhnout Alastairovi krk," odpověděl chladně.
Jeho vnitřního Alfu držely na uzdě hlavně představy, jak Alastaira bude hodiny mučit, pouštět mu do péra elektrický proud, lámat prsty, trhat nehty a zuby a pak ho nakonec vyveze na otevřené moře, přiváže mu na nohy tlustý řetěz s kotvou a hodí ho přes palubu. Ještě zaživa, aby mohl sledovat jak se ze všech sil snaží plavat vzhůru k hladině a vychutnat si hrůzu v jeho očích. A nezáleželo na tom, jak obtížné to bude provést nebo koneckonců co si o tom budou myslet jeho Poručíci. Bylo to to jediné, po čem teď prahl.
ČTEŠ
Ledové slunce (Destiel)
FanfictionDean má hroznou noc. Nejdřív Sammy onemocní, pak se potká s příšerně stereotypním Alfou a všechno to skončí přepadením a dvěma mrtvými lupiči. Není to nejhorší noc jeho života, ale do TOP 10 nemá daleko. Nejhorší na tom všem je, že je to teprve začá...