64. kapitola

182 17 2
                                    

Nikdy nebyl v dolní části Blue Sky a ani v době, kdy bylo zavřeno. Bylo zajímavé vidět klub zase z jiné perspektivy. Zaprvé byl mnohem větší, než se zdálo, když koukal z balkonu a všude kolem bylo příšeří. A také mnohem barevnější, protože právě díky silným světlům, mohl vidět, jak sytá je oranžovo žlutá a jak kontrastuje s černou a že je všechno dělané v sametu, kůži, lesklém plastu (barové židle) a černém sklu (stolky a stoly) a matném nerezu. Všechno to křičelo dolary, mocí Alfa a nemusel ani cítit ve vzduchu řídkou, téměř se ztrácející, směsici Alfa pachů.

Castiel hned od dveří - otevřel je kartou od bytu a zmínil se, že i Deanova karta bude fungovat - zamířil k obrovské sedačce přímo před barem. A když se řeklo obrovská, byla opravdu obrovská, jako alespoň po třicet lidí a ani by se nemuseli mít moc rádi.

Malý právník ze včerejška už tam na ně čekal a jak se k němu začali s Alfou přibližovat, okamžitě vstal, aby je přivítal. Kromě právníka seděli u baru Alfovi muži. Ti samí, co ráno přivedli uklízečky, tedy Kot a Sergej. Oba měli před sebou sklenici s colou a když kolem nich procházeli, zdvořile kývli.

"Alfo Novaku," pozdravil Shurley a potřásl si nejdřív rukou s Castielem, než stejně pozdravil i Deana a ustoupil stranou, aby Alfovi dovolil se posadit.

Castiel si sedl na první místo, odkud bylo vidět na bar, aniž by člověk musel otáčet hlavu, ale když se Dean nasoukal k němu, tak se bez zaváhání posunul a to místo mu uvolnil, takže mohli sedět vedle se a právník se posadil na boční stranu pohovky. Jen co se malý Beta - pravděpodobně byl Beta, ale přes intenzivní chemický pach voňavek, který Deanovi kroutil nos, nemohl cítit dost jeho feromonů, aby si tím byl jistý - posadil, spočinula Deanovi na rameni Castielova ruka a Alfa si ho k sobě trochu přitáhl. Rád by se do jeho objetí uvolnil, ale přítomnost chemicky vonícího právníka mu to nedovolovala. Proč tu Shurley byl? Co bylo ještě potřeba projednat ohledně jeho opatrovnictví? Nebylo to snad uzavřené a Péče o děti a mládež si ho zase mohla vzít? Jestli jo, tak se vykašle na nějaké Castielovo krytí a přijme nevyslovenou nabídku, kterou mu Alfa dal v nemocnici; zmizí z povrchu zemského a počká, než se situace uklidní, a pak bude šťastně žít s Casem pod nějakým jiným jménem.

Nebo možná šlo o Sammyho... napadlo ho právě teď. Právníci pomáhali s osvojením dětí, ne? Třeba tu byl Shurley právě proto, aby projednali, jak si Cas vezme do péče taky Sama.

"Už jste někdy měl co dočinění s právníky, Omego Winchestere?" zeptal se Shurley zdvořile, zatímco si vyndaval nějaké papíry ze svého kufříku.

"Ne. Ne, pokud vím."

Měl matnou vzpomínku, jak sedí v nějaké kanceláři a drží v náručí Sama, který žvýká své plyšové prase, a jejich Alfa mluví s chlapem v obleku. Bylo to po mámině smrti. Až po letech mu došlo, že to byl asi notář vyřizující máminu závěť. To bylo nejblíž, kdy se dostal k němu s právnickým vzděláním.

"Dobře... dobře..." odvětil Shurley, dal si před sebe obyčejný papír a do ruky vzal draze vypadající zlaté pero s perletí. "Vyjasním vám tedy pár věcí. Nejsem váš právník, protože jako Omega v opatrovnictví Alfy nemáte nároky na to najmout si vlastního právníka. Máte ale nárok být zastupován prvním zástupcem, kterého pro vás váš Alfa opatrovník najme nebo dokonce jeho vlastním právním zástupcem, pokud nějakého má. Výjimkou je, kdyby bylo nějaké řízení vedeno proti vašemu Alfa opatrovníkovi a vy byste byl zároveň v pozici oběti. Potom byste dostal právního zástupce od Státu nebo by se vás mohl jakýkoliv právník ujmout pro bono. Tak, jako tak... na mě i na jakéhokoliv právníka, který by vás měl za klienta, se vztahuje zákon o mlčenlivosti. Ať mi řeknete cokoliv o tom, co jste v minulosti udělal, nesmím to sdělit nikomu dalšímu a nikdo, ani soud, nemá právo to po mě požadovat."

Ledové slunce (Destiel)Kde žijí příběhy. Začni objevovat