Olin ajamassa kotiin noin 8 aikaan illalla. Olin käynyt ennen lähtöäni kaupassa ja olin jo valmis sukeltamaan vällyjen väliin ja nukahtamaan. Metsätie kotiin oli aika pitkä. Asuin metsä tien päässä pienessä talossa. Moottori tie vaihtui metsä tiehen. Tuttuun ja turvalliseen. Painoin hiukan enemmän kaasua sillä halusin ehtiä kotiin nopeasti. Mutta tiellä vaarani oli että hirvi voisi loikata metsästä joten hillitsin itseäni. Yhtäkkiä mutkasta kajastivat auton ajovalot. " Mitä helvettiä?" Minun taloni oli ainoa paikka minne tämä mutkainen tie johti. Olihan tänne toki mahdollista eksyä vahingossa. Esimerkiksi turisteja oli joskus eksynyt pihaani asuntoautoillaan. Kotini sijaitsee nimittäin lähellä komeaa luonnonpuistoa. Väistin autoa ja yritin nähdä kuskin. Punainen maasturi. Kuskia en ehtinyt nähdä. Harmittelin itsekseni. Kenellä voisi olla asiaa minulle? Ehkä hän oli vain eksynyt myös tutkimaan tietäni....Niin..niin sen täytyi olla. Pimeys oli jo laskeutunut hyvin ympärilleni ja auton valot taittoivat pimeyttä edestämme. Taivas oli mustan puhuva...pilvinen. Yhtäkkiä toisen auton valot kajahtivat edessäni. Taasko? Keitä talollani oli käynyt? Punainen maasturi ajoi ohitseni. Juuri samanlainen kuin edellinen. " Mitä hittoa! En ymmärtänyt...jos tuo oli sama auto..miten se tuli uudelleen minua vastaan. Ei ollut kiertotietä. Jos meni minun talolleni asti joutui kääntymään ja palaamaan takaisin samaa tietä. Päätin kuitenkin jatkaa ilman kummempia ajatuksia. Ehkä..ehkä tuo oli todella eri auto. Puiden oksat kaartuivat autoni ylle ja minua väsytti. Haukottelin väsyneenä. Kunnes yhtäkkiä kuului tömähdys. Kuin taikaiskusta minä piristyin ja pysäytin auton. " Mitä helvettiä?" Nousin ulos autosta. Tömäys oli ollut yllättävän kova. Auton valojen edessä makasi hahmo. Kävelin hahmoa kohti. Yhtäkkiä edestä tuli auto. Viitoin sitä pysähtymään. Onko talollani pidetty bileet? Kun kävelin auton ajovalojen ohitse..totuus iski vasten kasvojani. Auto oli sama punainen maasturi. Menin kuskin ikkunan luokse. Kuskia ei ollut..kävelin hämmentyneenä taakseppäin. Mitä helvettiä tämä nyt oikein oli?! Yhtäkkiä huomasin hahmon nousseen. Se lähti kävelemään minua kohti. Sillä oli punainen maski kasvojensa edessä. Se käveli kohti autoaan. Kohti minua..." Herra..tai öh.rouva. Oletteko kunnossa?" Hahmo käyttäytyi oudosti. Se käveli hiukan laahaten. Maski oli pelottava. Päätin mennä autooni. Juoksin hahmon ohitse ja loikkasin autoon. Väistin häntä ja autoa. Hahmo vain tuijotti. Painoin kaasun pohjaan. Jos ehtisin kotiin..voisin soittaa poliisille. Viimein pääsin pihaani. Tajusin valojen olevan päällä. Näin ikkunassa punamaskisen hahmon kädessään kotipuhelimeni. Älypuhelimeni alkoi väristä taskussani. " Haloo..kuka ikinä oletkin. Tule pois talostani. Soitan poliisit. " Hahmo alkoi itkeä ja näin kuinka sen silmä aukoista alkoi valua pitkiä kyyneleitä pitkin poskia. Mustia. Tuijotin sitä jonkun aikaa. Lopulta suljin puhelun. Tein u-käännöksen ja painoin kaasun pohjaan. Otin puhelimeni toiseen käteen ja yritin soittaa poliisille. Häkytyskeskus vastasi. Asetin puhelimeni penkille sillä huomasin että punainen maasturi ajoi takaani. " Minua seuraa auto ja se yrittää kai tehdä minulle jotakin!! Siis..äh..en osaa selittää!" Yhtäkkiä auto syöksyi oman autoni perään ja hän alkoi syöstä minua kohti ojaa. Miten näin voi edes käydä!! Rauhallinen iltani päättyy helvetilliseen takaa ajoon. Matkaa moottori tielle oli vielä. " Hälyttäkää poliisit Willow Creekin tielle. Lähelle moottori tietä! Nopeasti! Tarvitsen apua!" Huusin ja yritin pitää autoni tiellä. " Uhataanko teitä aseella tai jollain muulla?" Kuului puhelimesta. " Ei!! Minua yritetään syöstä ojaan." Yhtäkkiä auto osui omaani niin että menetin hallinnan ja auto teki käännöksen. Kolautin pääni tuulilasiin ja kaikki pimeni. Heräsin auton valojen edestä. Puhelimeni näkyi tiellä. Punamaskinen hahmo katsoi minua ja käveli autoonsa. Huomasin..että minut oli sidottu. Tuijotin ajovaloja..yritin päästä irti. Kuulin kuinka hän paineli kaasua ja kuinka auto hyrisi iloisesti. " Ei...ei!! Älä!!!!" Yhtäkkiä auto nytkähti eteenpäin ja tunsin kuinka renkaat runtelivat kehoani. " Aaarghh!! Apuaarrdghkb!!"
Ne olivat viimeiset äänet mitä hätäkeskuksen päivystäjä kuuli. Kun poliisit olivat paikan päällä. Oli paljastunut että mies oli tehnyt itse murhan. Kukaan ei tiedä miten hän siinä onnistui. Mutta tieltä löydettiin hänen autonsa joka oli runnellut hänet. Muuta tieltä ei löydetty. Hän oli köyttänyt itsensä ja laittanut jotekin ihmeellisesti kaasun niin että auto ajoi hänen ylitseen. Jesse Tomas kuoli nuorena. Vain 23 vuotiaana.Okei..en nyt tiedä mitä mieltä olitte. Tämä tarina on siis oma keksimäni. Tuo loppu jäi vähän oudoksi. Siis tuossa lopussa puhui joku rikostutkija jossakin ohjelmassa. Tuo lopun idea oli siis se että se maski naama oli sitonut Jessen oman maasturinsa eteen ja ajanut tämän ylitse. Mutta poliisit löysivät Jessen oman autonsa alta runneltuna. Joten he ajattelivat että Jesse oli saanut tehtyä itsemurhan jotenkin jännästi. Juu.. XD oli varmaan tosi järkevän kuuloinen mutta niin. Mielipiteitä?
YOU ARE READING
Kauhutarinoita:3
HorrorTarinat perustuvat mm. Omiin kokemuksiin, tuttujen kokemuksiin, netistä löydettyihin ja osa on sitten ihan minun itse keksimiäni. Tarinan perään yleensä kirjoitan, jos tarina on tosi. Varoitus, tarinat sisältävät kiroilua, väkivaltaa, verta ja suol...