Tyttö nimeltä Alice oli yksin kotona. Oli keskiyö ja hän istui sängyllään ja tarkasteli puhelimestaan Instagrammiaan. Hän oli linnoittaunut huoneeseensa. Ottanut kaiken tarvitsemansa lähelleen ja aikoi laittaa pian nukkumaan. Hän pelkäsi hiukan yksin olemista sillä talo oli iso, mutta hänen äitinsä oli lähtenyt mökille uuden miehensä kanssa ja Alice oli päättänyt että kotiin jääminen olisi parasta.
Alice kikatti hassulle videolle instagramissa, kunnes hän havahtui meteliin huoneen ulkopuolella. Hänellä oli hamsteri joka eleli käytävällä lähellä eteistä omassa terraariossaan, mutta noin kovaa meteliä ei hamsteri pitäisi. Sitä paitsi metakka kuului ihan selvästi ovelta. Alice jähmettyi kuuntelemaan. Oven kahva kävi ja ovea ryskytettiin. Hän muisti että vara aivaimet olivat ulkona. Huonossa piilossa. Ja pian hän tajusi että sisään pyrkijäkin oli huomannut sen. Avaimia kokeiltiin lukkoon monta kertaa. Aluce tiesi että avain oli huono, se oli ajan saatossa vääntynyt ikävästi eikä se heti toiminut. Alice otti puhelimesta äitinsä numeron ja soitti. " Mitä nyt?" Kuului äidin väsynyt ääni luurin toisesta päästä. " Joku yrittää tulla sisään." Alice sanoi paniikin vallassa. " Ei kai nyt kukaan tähän aikaan..." Äiti sanoi väsyneenä...Alicea uskomatta. Yhtäkkiä eteisestä kuului oven naksahdus ja narinaa. Ovi aukesi. " Ne..ne on täällä!!" Alice miltei kirkui puhelimeen. "Rauhoituhan nyt.." Äidin ääni kuului kunnes puhelu katkesi. Alice kuunteli lohduttomana ulkopuolelta kuuluvia askeleita ja puhetta. Ne tulisivat tänne. Eikä Alicella ollut aavistustakaan mitä tyypit hänelle tekisivät.
Alice muisti nähneensä tv ohjelman jossa neuvottiin sammuttaa valot ja mennä piiloon. Hän sulki luku valonsa ja piiloutui peiton alle sillä parempaa hän ei keksinyt. Hän yritti hengittää mahdollisimman hiljaa. Askeleet lähestyivät huonetta. Tuskan hiki kihosi Alicen otsalle. Ovi avattiin. Askeleet kävelivät Alicen vuoteen viereen. Sitten tuli kuoleman hiljaista. Alice odotti ja odotti. Monia minuutteja. Mutta mitään ei tapahtunut. Talo pysyi vaiti.
Viimein Alice ryömi pois peiton alta. Hän katsoi eteensä. Ovi oli auki. Hän katsoi oikealle. Ei mitään. Mutta vasemmalle hänen ei olisi koskaan pitänyt katsoa. Hän näki maski kasvoisen hahmon. Hahmo piteli kädessään jotain. Kättä..Alice seurasi katseellaan mihin käsi johti. Se johti ruumiiseen. Äiti...verisenä ja vaatteet riekaleina.
Alice kirkui ja tuijotti hahmoa. Hahmo tuijotti ja hymyili maskin alta. Sitten se hyökkäsi hänen kimppuunsa.
Poliisit tulivat tutkimaan taloa. Naapurit olivat soittaneet poliisit sillä olivat kuulleet sisältä tytön kiljuntaa. Sisältä oli kuitenkin löydetty vain raiskattu ja järkyttynyt tyttö.
Alice ei puhunut. Ei mitään. Moniin kuukausiin. Lopulta, ehkä hoidon ansiosta. Hän tyytyi puhumaan.
Hän kertoi.
" Äitini on tapettu. Sen teki hahmo maskissa. Hahmo..ennen kuin hän raiskasi minut. Hän kertoi..että hän on veljeni. Lucifer...Mutta oudointa siinä on se..ettei minulla ole veljiä. Lucifer oli täysin tuntematon minulle."Raiskattu ja mielenterveys ongelmista kärsinyt tyttö kertoi totuuden toivuttuaan. Poliisit ovat etsineet Lucifer nimistä henkilöä joka väitti olevansa tytön veli, mutta henkilöä ei ole olemassakaan. Onko tyttö seonnut, vai puhuuko hän totta? Lisänä vielä se, ettei tytön äidin ruumista ole löydetty. Tapaus jäänee kai mysteeriksi? Kuka tietää?
Okei..eli tämä tarina on oma keksimäni. Tuosta alusta sen verran. Että minulle kävi noin kun olin yksin kotona. Ovellamme oli keskellä yötä joku. Oven kahvaa räpälättiin, avainta kokeiltiin lukkoon ja lopulta ovi aukesi. Arvaatte varmasti että olin paniikissa. Mutta onnekseni se oli vain naapurimme. XD mut juu. Tää on outo tarina.
YOU ARE READING
Kauhutarinoita:3
HorrorTarinat perustuvat mm. Omiin kokemuksiin, tuttujen kokemuksiin, netistä löydettyihin ja osa on sitten ihan minun itse keksimiäni. Tarinan perään yleensä kirjoitan, jos tarina on tosi. Varoitus, tarinat sisältävät kiroilua, väkivaltaa, verta ja suol...