Hei~! Sain nyt hiukan ainesta taas kirjoitella, kun kävin ihan äskettäin yö kävelyllä. Tai no...ilta tai jotain.
Siis alkuun siellä ei näkynyt paljoa mitään. Päätin käydä kylällä koska miksei.
Ja ei sielläkään mitään ollut. Lähdin kotiin koska halusin kävellä valossa enkä pimeässä. Kirjaston tien valot menevät kiinni tiettyyn aikaan.
Onneksi ne oli päällä vielä.
Se meni hyvin alkuun.
Kunnes. Kirjaston vieressä on pikkutie joka vie rannalle.
Se on kävelytie eikä siellä saa ajaa autolla. Olen ainoastaan kerran nähnyt poliisin ajavan sitä kapeaa hiekkatietä pitkin.
En muita autoja. Koska ei siinä saa ajaa autolla.
Noh...nyt sieltä näytti tulevan auto. Siis olin kaukana kirjastolta, mutta en mä nyt sokea ole. Koska sillä oli valot päällä.
Olin vähän ihmeissäni. Ajattelin sen olevan mönkiä, mutta se olikin isompi.
Luulin sitä poliisiksi ja ajattelin että se kääntyy rannalta kirjaston parkki paikalle, mutta ei. Se jatkoi eteenpäin leirintä alueen vieressä olevan frisbee golf radan hiekkatietä pitkin.
Hiekka tie mutkittelee, mutta päätyy lopulta sille tielle millä minä kävelin. Sillä kyseiselle tiellä on kävelytie, ja minä siis menin sitä pitkin.
Joskus saatan käyttää sitä hiekkatietä, mutta vain valoisalla.
Noh... jatkoin kävelyä ja auto lähestyi.
Se pysähtyi leirintäalueen portille. Kuin odotti jotain.
Katsoin sitä hetken ja jatkoin. Sekin jatkoi. Luulin että auto ajoi hitaasti vain hiekkatiellä ja jatkaisi vauhdilla kun pääsisi asvaltille, mutta väärässä olin.
Auto ajoi asvaltille ja valot osoittivat minuun. Jatkoin kävelyä nopeampaa ja auto lähti hitaasti ja kääntyi vasemmalle joka siis vie slendu tielle. Itse käännyin kävelytieltä sellaisen junarata sillan alle. Olin sillan alla ja käännyin autoa kohti. Se oli siis sivuttain koska oli menossa sinne slendu tielle.
Ja vilkaisin vaivihkaa auton takapenkin ikkunaan ja ikkunassa oli joku. Miltei kasvot kiinni. Se joku tuijotti minua.
Hyi.
En halunnu jäädä tuijottamaan takas joten käännyin ja juoksin pois.
Se tyyppi näytti oikeesti tosi karmivalta.
En ollu varma oliks se nainen vai mies, mut hullulta se näytti. Kuskia en tajunnut katsoa.
Pelästyin ihan hitosti.
En tiedä mihin ne sitten meni. Kuulosti ainaki et jatkoivat slendu tietä pitkin.
Oon nyt varsinkin tosi vainoharhanen koska luin kaks päivää sitten Stephen Kingin Tohtori Unen. Ja ekaa kertaa pelkään jotain oikeesti. Tosi Solmua. Ne jotka ei oo lukeneet, ei tiedä. Tosi Solmu on sellanen joukko tyyppei jotka kidnappaa nuoria ja lapsia ja kiduttaa ne hengiltä. Ne kulkee autoilla.
Et hyih...
Mut en kyl usko et täs tuppukylässä ketään kidnapattais.
Vaik ne kyl näytti vähän siltä et etsivät uhria.
Hyi. Onneks mul oli koira mukana.
Mut hei. Jos teette samanlaisia retkiä pimeässä kun mä niin oikeesti. Varokaa paikkoja joissa ei oo ihmisiä ja jotka on pimeitä. No tääl mis mä asun on aina pimeitä paikkoja jois ei oo ihmisii, mut tunnen mun kotikaupungin ku omat taskut ja liikun just vaan niil alueil mitkä oikeesti tunnen. Ja jos nään vaik pimeällä tiellä jotain liikettä eikä ihmisiä näy niin en mene. Odotan mieluummin hetken.
Ja autojen kyytiin ei saa nousta vaik kaikki varmaan sen jo ties. Holhoan nyt kummiski. Ja autoja kannattaa muutenki varoa. Huumeet on yleistyneet ja jotku hörhöt saattaa ajaa vahingossa yli.
Heijastinta kannattaa käyttää. Vaik ite sen unohdin kotiin.
Älkää menkö pimeiltä sivuteiltä/poluilta vaan käyttäkää valaistuja auto tien lähellä kulkevia kävely teitä.
Kiitos.
Pysykää turvassa.
:3
YOU ARE READING
Kauhutarinoita:3
HorrorTarinat perustuvat mm. Omiin kokemuksiin, tuttujen kokemuksiin, netistä löydettyihin ja osa on sitten ihan minun itse keksimiäni. Tarinan perään yleensä kirjoitan, jos tarina on tosi. Varoitus, tarinat sisältävät kiroilua, väkivaltaa, verta ja suol...