Eli heippa~!
Kuten varmaan olette huomanneet, olen ollut suht kauan tauolla ja tarinoita ei ole oikein syntynyt kuin vain muutamia. Kuten tuo edellinen. Olin tosi yllättynyt ja iloinen että niin moni piti siitä. :3 koska epäilen välillä että taitoni ovat menneet ihan pölyyn ja etten saa niitä toimimaan kuten ennen.
Mutta näemmä onnistuin. :D
Nyt mul on tota yks tarina tähän kirjaa vähä kesken ku en oo varma et saaks siit pelottavaa.Mut siis yhtenä päivänä mietiskelin että mikseivät nyky kauhuelokuvat saa minua pelkäämään?
Syy on se että suurin osa on pelkkää tuttua kliseetä. Eli aaveita ja paranormaaleja tapahtumia.
Ei siis sillä etteikö se olisi mielenkiintoista. On toki. Mutta itse kummittelua kokeneena ei saa sellaisista elokuvista sitä mitä itse on kokenut.Lempi kauhuelokuvia jotka oikeasti minua pelottavat ovat Stephen Kingin Uinu Uinu Lemmikkini kirjaan perustuva elokuva. Siinä on jotain tosi ällöttävän karmivaa ja kun miettii valmistus vuotta niin hienosti toteutettu elokuva.
Sen 2 osa ei liity kirjaan yhtään, mutta sekin...vaikka siinä on ns. Zombeja...niin sekin on jotenkin todella ällöttävä ja pelottava.
Hohto on aina inhottava elokuva. Mutta kirjana parempi.
Cujo on hyvin karmiva myös. Mutta koira säälittää. xDMutta en pääse yli enkä ympäri siitä että pelottavin ja ahdistavin kauhuelokuva minkä olen nähnyt, oli The Hills Have Eyes.
Siinä ei ole tippaakaan paranormaalia.
Ja se on vain niin oksettava ja kamala elokuva etten kestä. Xc ei ole toistaa kertaa tullut katsottua.Luen tällä hetkellä Stephen Kingin Pimeä Puoli nimistä kirjaa ja rakastan.
Aivan älyttömän hyvä. Ja "kirjailijana" jotenkin hyvin samaistun. Tietyllä tavalla.
Ei siis sillä että koskaan olisin kirjoittanut vale nimellä. Tai periaatteessa. Mutta ei sama asia sinänsä.
Koska tiedän, että itselläkin on se "pimeä puoli".
Eh...siitä voisin ehkä joskus kertoa...mutta voi olla että jää kertomatta.
Koska tota....se on aika sekavaa ja omituista. Enkä halua että ihmiset miettii että mikä ihmeen sekopää mä oon. XD siis aivot kulkee ja en siis sillä tavalla oo mitenkään sekasin. Mutta joo...ehkä kerron. :) Sanokaa vaan jos haluatte kuulla.
Mutta anyways, kiitti kommenteista ja kun painatte sitä tähtöstä. ⭐ Siitä on minulle paljon hyötyä ja tiedän että pidätte siitä mitä kirjoitan ja saan puhtia jaksaa. 💗
YOU ARE READING
Kauhutarinoita:3
HorrorTarinat perustuvat mm. Omiin kokemuksiin, tuttujen kokemuksiin, netistä löydettyihin ja osa on sitten ihan minun itse keksimiäni. Tarinan perään yleensä kirjoitan, jos tarina on tosi. Varoitus, tarinat sisältävät kiroilua, väkivaltaa, verta ja suol...