Tosi Tarinoita

361 15 2
                                    

Tässä joitakin netistä löytämiäni, ilmeisesti tosi tarinoita.
                             ~

Koira joka näki aaveita
Koirallani on paha tapa raapia oveani öisin. Yhtenä yönä se ei millään lopettanut raapimista. Viisi kertaa kutsuin sitä, mutta se ei lopettanut joten heitin ovea tyynyllä. Silloin se haukahti...oikealta puoleltani. Se oli ollut vieressäni koko ajan.
-Victoria
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kummitus oppilas

Eräänä päivänä, oppitunnin tauolla, ystäväni laski päänsä ja otti pienet torkut. Otin tämän kuvan näyttääkseni toisella luokalla oleville ystävilleni.
Kun otin kuvan, kukaan luokassa ei seisonut, kukaan ei ollut takanani eikä siis voinut tehdä varjoa, ja kukaan ei kävellyt ohitsemme luokassa.
~Mariana
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Varjot jotka kävelivät katossa
Kun olin pieni, joka yö kun valot sammutettiin ja menin nukkumaan, kaksi tummaa hahmoa ilmestyi kattoon lähellä huoneeni ovea. Ne kävelivät hitaasti sänkyni yläpuolelle ja tuijottivat minua. Peitin kasvoni peitolla. Kunnes eräänä päivänä uskalsin kertoa äidilleni ja hän sanoi että minun pitää pitää lamppua päällä ja rukoilla jotta ne lähtevät. Olen nukkunut siitä asti valot päällä.
~Alba
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kummituksen hyväilemä
Isäni kuoli vuonna 1996, kun olin kymmenen ja veljeni oli 12. Nukuimme kerrossängyssä. Veljeni nukkui alhaalla ja minä ylhäällä. Eräänä yönä heräsin kun tunsin jonkun hyväilevän päätäni. Luulin että se oli veljeni, joten en välittänyt vaan jatkoin uniani. Kuitenkin se tunne jatkui. Nousin ylös sanomaan ja katsoin ympärilleni. En nähnyt ketään. Alapuolella veljeni tuhisi hiljaa. Laitoin uudestaan nukkumaan ja se jatkui. En ole koskaan rukoillut niin paljon. Rukoilin auringon nousuun asti.
~Ernani
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Veriset ja luiset kädet
Kun olin jotain 8 tai 9 vuotias, äitini oli töissä myöhään. Minä ja hän jaoimme leveän sängyn. Isoäitini oli vahtimassa minua, mutta hän nukkui erihuoneessa.
Eräänä yönä tunsin jotain outoa.
Kun avasin silmäni näin kaksi kättä sängyn reunoilla. Näytti kuin jokin olisi yrittänyt nousta sängylle. Kädet olivat verisert, luiset ja niistä roikkui nahkaa. Käännyin ja näin vierelläni valkean "varjon". Pitkän ajan jälkeen onnistuin nousemaan ylös ja juoksin isoäitini luokse. Hän ei tahtonut mennä kanssani tarkistamaan makuuhuonetta.
~Tuntematon
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Painajaisten aika
Äitini aina sanoi että hän näkee paljon painajaisia. Mutta hän ei koskaan kertonut millaisia. Eräänä päivänä olimme ostoskeskuksessa. Hän jäi odottamaan pöytään kun minä menin hakemaan ruokiamme.
Kun palasin ruokien kanssa, hänen kasvoillaan oli kummallinen ilme. Kysyin häneltä onko hän kunnossa. Hän sanoi olevansa, ja syötyämme ruokamme, lähdimme pois.
Olimme menossa hissillä alas, käännyin juttelemaan äidilleni ja sain melkein sydänkohtauksen. Koska hänen takanaan seisoi vanha mies, vanhan aikaisissa vaatteissa. Hän piti kiinni äitini olkapäästä ja hän tuijotti minua erittäin vihaisesti. Äitini huomasi järkytykseni ja huusi minulle olenko kunnossa. Kun kerroin hänelle mitä olin nähnyt, hän alkoi itkeä ja sanoi "kuvailit minulle juuri miehen joka yrittää tappaa minut joka yö painajaisissani".
~Ana Carolina
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Riivattu ystäväni
Eräänä päivänä minä ja mieheni kutsuimme muutaman ystävän meille syömään pitsaa. Yksi ystävistämme, joka oli aina ollut hieman mystinen, sanoi voivansa pahoin ja pyysi lupaa mennä lepäämään makuuhuoneeseemme.
Kun hän oli siellä, hän alkoi heilua edes takaisin ja kikattaa niin että hän sai niskavillani pystyyn. Juoksin ulos huoneesta kauhussa. Mieheni meni tarkistamaan hänen vointinsa ja palasi ja sanoi että ystävämme halusi jutella minulle.
Menin takaisin makuuhuoneeseen. Ystäväni käveli luokseni. Hänen silmänsä olivat valkeat sillä hän oli pyöräyttänyt ne ylös. Hän hymyili hiukan ja sanoi "tämä on minun taloni". Sitten hän meni polvilleen, suuteli varpaitani ja hieroi vatsaani. Kuin olisi hoivannut vauvaa. Kun hän nousi ylös, puhelin soi ja hän palasi transsista.
Noin kuukausi tapauksen jälkeen huomasin olevani raskaana, joka saattoi selittää sen vatsan hieromisen.
Isäni oli kuollut kahdeksan kuukautta aiemmin tapauksesta, mikä saattaa selittää sen "tämä on minun taloni" jutun. Tähän päivään asti se yhä pelottaa minua.
~Marielly
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Siinäpäs nyt jotain. Viimein edes jotain oikeaa. XD anteeksi kun on ollut aivot niin tyhjänä. Yhäkin ovat. Mutta nämä tarinat löysin netistä ja suomensin joten..ei sinänsä tarvinnut aivoja käyttää.

Kauhutarinoita:3Where stories live. Discover now