Mopot

127 11 2
                                    

Tämä on nyt siis se mopo tarina minkä aioin kertoa.
Tämäkään ei nyt ole mikään pelottava, mutta ahdistava kokemus siitä huolimatta.

Eli kerran olin ystäväni kanssa pyöräilemässä eräällä (yleensä) aika hiljaisella hiekka tiellä, jota pitkin pääsee sinne eläinten hautausmaalle.
Noh...kuitenkin siellä joskus on tosiaan ihmisiä koska siellä on hiekkavuoria.
Oltiin ajamassa niiden hiekkavuorien ohitse kun kolme mopolla ajavaa poikaa alkoi ajaa hitaasti meidän ympärillä. No mä ja kaveri siinä vaan yritettiin ignoorata ne mut sit se yks kysyy "ajetaanko kilpaa?".
No mä vaan pyöräytin silmiä ja vastasin että "mitä järkeä ku te kummiski voitatte".
No ne alko siin jotain höpisee ja sit ne vaa oli et "okei, kisataan".
Ja ne vaa lähti täysii.
Mä ja mun kaveri vaan ajettiin samaa tahtia mitä aiemmin.
Sit meitä kummiski alko huolestuttaa koska se jätkä ensinnäkin.
Me tunnettiin se. Se on aika kovis ja sellanen...noh...et siit ei voi olla varma et mitä sen päässä oikeasti liikkuu.
Ja me oltiin paikassa jossa ei kulje paljon muita ihmisiä.
Ja ne siinä meille jutellessaan oli vähän sellasia outoja ja sellasia ahdistavia.
Joten me päätettiin että me mennään piiloon.
Me ajettiin sellasen pienen kummun päälle, heitettiin pyörät puskaan ja juostiin pienten kuusten väliin.
Ne ajo sinne tielle ja ilmiselvästi etsi meitä.
Me kyyristeltiin siellä kuusten seassa ja toivottiin ettei ne huomais.
No ei ne meitä löytäny.
Mut siitä jäi jotenki ahdistava olo.
Se miten ne vilkuili toisiaan jutellessaan meille ja se et ku tunsin sen tyypin ja tiesin vähän sen taustaa.
Me oltiin ujoja nuoria tyttöjä ja ne vahvoja vanhempia poikia ja oltiin vielä paikassa jossa oikeestaan kukaan ei vois kuulla jos me huudettais.
Et...niin.
Ne olis voineet vaik hakata meidät tai jotain muuta koska...noh sellasia ne oli.
Ja niin.
Siitä jäi tosiaan ahdistava olo ja en oikeastaan enää uskalla yksin edes pyörällä mennä sinne tielle. Vaikka tiedän ettei ne siellä enää ajele kun varmasti on muuttaneet pois.
Mut silti.

Kauhutarinoita:3Where stories live. Discover now