Enkeli?

208 18 6
                                    

Napsautat valot kiinni. Käperryt peiton alle mukavasti ja tuijotat hämärässä kelloa, joka tikittää seinällä.
Viisari kiertää kellotaulun kolme kertaa nopeasti ja pysähtyy joka kerralla kuuden kohdalle noin 10 sekunniksi.
Ovi narahtaa.
Käännät katseesi pimeään. Näet heikosti valkean ovesi. Näet pitkät kynnet jotka sujahtavat miltei hennosti oven raosta. Musta jalka työntyy huoneeseesi. Lopulta koko tumma hahmo on sisällä.
Näet sen pörröiset, verestä likaiset hiukset. Näet sen laihan vartalon. Ikkunastasi, verhojen välistä kajastaa huoneeseesi hento kuun valo.
Näet olennon ihon kunnolla.
Se on kuhmurainen, palanut ja homeinen.
Haistat sen läpi tunkevan ällöttävän mädän hajun kun se hitaasti kävelee kohti sänkyäsi.
Sen jalat huojuvat kuin vetelisivät viimeisiään.
Suljet silmäsi.
Tämä ei ole totta..ei ole...vakuutat itsellesi mielessäsi.
Yhtäkkiä tunnet kuitenkin kosketuksen.
Se silittää hiuksiasi hennosti.
Olet miltei hengittämättä. Tunnet kuinka sänky liikahtaa. Olento siirtyy lähemmäs. Se kipuaa kohti sinua, kynnet valmiina kaivautumaan silmiisi.
Kuulet sen rosoisen hengityksen aivan korvasi juuressa.
"Miksi pelkäät lapsonen..olin ennen enkeli."
Avaat silmäsi. Näet sen. Sen kasvot. Laihat...palaneet...silmäkuopat jotka ammottavat tyhjyyttä.
Hymy.
Kun aamulla heräät...löydät sängyltäsi ja lattialta palaneita sulkia.

Sorii..tää tarinoiden laatu on taas jotain...sori siitä. Mutta kummiski. LoL

Kauhutarinoita:3Where stories live. Discover now