Verta

140 5 5
                                    

Hei. Edellinen tarina kertoi Williamista, mutta se ei ole ainoa eriskummallinen asia mitä minulle on tapahtunut. ( Kummittelun yms lisäksi.)

Oli kevät. Oli aamu ja mun oli tarkotus mennä kouluun. Mun muistikuvat tältä viikolta (josta siis nyt puhun) on siis todella hämärät. Mutta oli tarkotus et meen kouluun.
Heräsin ja aloin laittautua kunnes tajusin et mun vatsa on ihan älyttömän kipeä. Menin suihkuun ja kun tulin ulos niin huomasin että multa alko valua verta nenästä. Menin keittiöön ja otin paperia mut mun jalat petti. Kaaduin lattialle.
Äiti tuli sinne ja alko huutaa ku mulla alko olee kiire kouluun.
Tietty herkkänä persoonana aloin itkeä ja panikoida. Vatsa oli tosi kipeä ja verta valu molemmista sieraimista ja äiti vaan huusi.
Äiti ei ole väkivaltainen, mut sinä aamuna sitä kai väsytti. Se tarttu mua kädestä kiinni ja veti pitkin lattioita. Ja huusi samalla et mun on mentävä kouluun.
Sanoin et vatsa on kipeä. Se ei meinannu uskoa. Noh. Se lähti töihin ja ite jäin kotiin.

Menin suihkusta suoraan sänkyyn koska mua heikotti. Veren vuoto lakkasi ja vaan koko loppu päivän makasin sängyssä.

Noh. Ei kuulosta vielä oudolta vai?
Seuraavana päivänä sama juttu. Tosin veren vuoto nenästä alko 11 aikaan aamusta.
Vatsa yhtä kipeä. Vietin toisen päivän sängyssä. Olin liian heikko menemään edes vessaan. Ja jos menin nii en nähny kunnolla eteeni.

Seuraavat 5 päivää se jatku. Nenä veren vuoto alko 11 aikaan aina tarkalleen. En menny kouluun koska vatsaan sattu.
Makasin sängyssä ja nukuin. En nimittäin muista paljoakaan. Kaikki muistot siitä viikosta on niin sumuset.
Viikonloppuna mun kaveri tuli yöksi ja makasin vaa sängyssä. Äiti ja isäpuoli lähti mökille.
Sitten 7 pitkän raskaan päivän jälkeen se loppu. Ei nenä veren vuotoa. Ei vatsakipua.
En yhäkään tiedä mikä vittu se oli mut voin sanoa et outoa se oli. Se veri alko vuotaa aina tasan 11. Sen muistan hyvin. Ja muistan senki et makasin vaa sängyssä. En yleensä makaa sängyssä ees kuumeessa vaa meen olohuoneeseen kattoo tv:tä. Mut sillon vaa makasin koko ajan enkä tehny mitään.

Oon aina miettiny et onko jollekki muulle käyny näin vai oonks se vaan mä. Tietäiskö joku mitä se olis voinu olla? En käyny koskaan lääkärissä sen vuoksi, joten en tiiä et mikä se olis voinu olla. LoL

Mut joo. Nää on vähän tällasia personal asioita mut voihan näitäkin jakaa nii saa vähän muitakin pähkäilemään et mikä se vois olla.

Kauhutarinoita:3Where stories live. Discover now