Eräänä iltana olin kotona. Istuin olohuoneessa ja katselin televisiota. Nousin väsyneenä ja katsahdin kelloa joka näytti puolta kahtatoista. Sammutin tv:n ja kävelin väsyneenä mieheni ja minun huoneeseen. Sukelsin peiton alle. Olin juuri saamassa unen päästä kiinni kun joku käveli huoneeseen. Tunsin kuinka peitto nousi ja tajusin että se oli mieheni.
Jatkoin unta. Kuitenkin heräsin uudestaan kun kuulin ovelta nyyhkytystä.
"Äiti..nalle on sänkysi alla. Antaisitko sen minulle. En itse uskalla koska on pimeää." Pienen tytön ääni sanoi.
"Katie..miksi sinä sen sinne laitoit?" Kysyin väsyneenä ja nousin ottamaan nallea.
Olin kurottamassa sängyn alle, kun tunsin kylmän kosketuksen.
Käsi kurotti omaani kohti sängyn alta. Kiljaisin ja loikkasin sängylle. Kosketin vierelläni tuhisevaa miestäni, kun tunsin kuinka kylmä tämä oli.
Silloin muistin jotain.
Mieheni ja tyttäreni Katie ovat lomamatkalla. Ja minun kuuluisi olla yksin kotona.
Silloin tunsin kuinka kylmä henkilö nousi vierestäni. Ja tunsin käden kurottavan sängyn alta ja se nappasi kiinni jalkaani.
Pieni hahmo käveli ovelta ja nousi sängylle jalkopäästä.Sen jälkeen...ette kuulleet naisesta. Olehan varovainen. Muista että kun olet yksin, varmista...että olet varmasti yksin. Sillä jos et tee sitä, saat olla varma. Että minä kömmin sänkysi jalkopäästä. Ja että käsi takertuu sinuun sänkysi alta, ja että huomaat jonkin olevan vieressäsi.
Nauti yöstäsi...vielä kun voit....
~~~~~~~~~~~~~~~~Morson kuva ei sit sillai liity tähä mitenkää. Halusin vaan ettii jonku creepin kuvan ja päätin ottaa morson koska no hyi..se nyt on vaan yks creep. Ja kuvitelkaa oikeesti jos morso hiipis teidän jalkopäähän yöllä.
YOU ARE READING
Kauhutarinoita:3
HorrorTarinat perustuvat mm. Omiin kokemuksiin, tuttujen kokemuksiin, netistä löydettyihin ja osa on sitten ihan minun itse keksimiäni. Tarinan perään yleensä kirjoitan, jos tarina on tosi. Varoitus, tarinat sisältävät kiroilua, väkivaltaa, verta ja suol...