Kummituksia

167 15 0
                                    

Siis tää on ns. Kummitustarina.
Tää on tosi.
Eli siis.
Mun siskon poikaystävä teki itsemurhan viime kuussa. Ja mun siskolla on vauva sen kanssa. Mä olen siis tän kyseisen lapsen täti.
Ja tota sen kuoleman jälkeen mun sisko kerto et tää lapsi on saattanut ihan vaan niinku alkaa nauraa ja hymyillä tyhjyyteen.
Ja sitten yhtenä yönä se oli ollut unessa jo, ku se oli heränny siihen et tää lapsi nauraa siellä pimeessä huoneessa. Keskellä yötä.
Se oli säikähtänyt ihan sairaasti. Siellä huoneessa ei ollut näkynyt mitään.
Sitten ku tota sillä oli yks tuttu jonka poikaystävä oli myös tehny itsemurhan niin se oli soittanut sille ja kysynyt siltä että miten hänellä meni se aika sillon sen poikaystävän kuoleman jälkeen.
No se oli sitte sanonut tälle mun siskolle että se tietää et tää mun sisko nukkuu sen poikaystävänsä hupparin kanssa. Ja että ne oli käyneet yhtenä päivänä siivoamassa siellä paikassa missä se poika teki sen itsemurhan.
Mun sisko oli ollut sillai et mitä vittua.
Koska tää kyseinen tyttö ei tunne mun siskoa sillai. Ne on vaan tuttuja. Eikä se oo käyny siellä paikassa mistä se puhu sille mun siskolle.
Tää kyseinen tyttö pystyy tavallaan juttelemaan "hengille". Mikä kuulostaa vähän tyhmältä, mutta se kerto että tää siskon poikaystävä oli käyny juttelemassa sille.
Ja sit yhtenä yönä mun sisko oli tuntenu kädessään sellasen kosketuksen ja sitä kohtaa oli kihelmöiny sen jälkeen.
Ja sisko nauro eilen ku se kerto näitä, et se oli se sen poikaystävä sille kerran sanonu että "jos mä kuolen niin mä tuun kummittelemaan sulle".
Eli niin. Ehkä hän sitten tosiaan on käynyt vähän katselemassa siskoani ja lastaan. Pelottavaa sinänsä. Mutta aika hienoa sillai.

Kauhutarinoita:3Where stories live. Discover now