Tämä tapahtui minulle ja ystävälleni. Tämä ei sinänsä ole mikään oikea kauhutarina. Mutta pelottava kokemus tämä oli joten päätin sen nyt kertoa. Tuli mieleen koska kävin kävelyllä kaupungilla ja näin valkean pelottavan pakettiauton. XD
Eli. Olimme ystäväni kanssa kävelyllä keskellä yötä. Oli kaiketi loppu kesä tai alku syksy. Oli siis jo pimeää. Kävelimme heidän kotinsa lähellä. Kävelimme kävelytietä pitkin joka menee erään ns. Valtatien vieressä. Oli hiljaista. Ei autoja missään. Ei ketään. Paitsi me. Tallusteltuamme jonkin aikaa käännyimme hetkeksi sillä ystäväni pelasi pokemon go:ta (kyllä tykkäämme pokemoneista :3) ja hän yritti napata pokemonin. Katsoin taaksemme. Tiellä näkyi auto. Luulimme sen pysähtyneen sillä näytti ettei se liikkunut. Mutta todellisuudessa, se liikkui todella hitaasti. Jatkoimme matkaa vähempiä murehtimatta. Kuitenkin jossain vaiheessa aloimme kuulla ryminää. Se tuli takaamme. Auto jonka luulimme pysähtyneen ajoi hitaasti perässämme. Ikkunat olivat peitetty/tummennettu. Auto rämisi kuin se olisi epäkunnossa. Se kulki hyvin hiljaa. Valot osoittivat meihin. Jatkoimme matkaa sillä tiesimme että edessä päin on pikkutie josta pääsee suoraan ystäväni kodille. Auto kuitenkin saavutti meidät pikkutien kohdalla ja näimme siinä kuinka likainen se oli. Kiireesti juoksimme pikkutielle ja siitä ystäväni kotiin sisälle lukkojen taakse.
Auto. Sen pelottava räminä, likaiset kyljet ja peitetyt ikkunat jäivät mieleen. Mitä olisi tapahtunut jos pikkutietä ei olisi ollut? Jos emme olisi päässeet kääntymään. En ole nähnyt autoa ikinä sen jälkeen. En yhtään samanlaista. En tiedä oliko auto haamu auto, vai vain jonkun pelottavan henkilön auto...mitä jos sillä pelottavalla henkilöllä olisi ollut jotain suunnitelmia. Kuka tietää..onneksi pääsimme pikkutielle ja siitä nopeasti ystäväni kodille. Pelottavaa se kyllä oli. Ja pelkään pakettiautoja yhä. :/
YOU ARE READING
Kauhutarinoita:3
HorrorTarinat perustuvat mm. Omiin kokemuksiin, tuttujen kokemuksiin, netistä löydettyihin ja osa on sitten ihan minun itse keksimiäni. Tarinan perään yleensä kirjoitan, jos tarina on tosi. Varoitus, tarinat sisältävät kiroilua, väkivaltaa, verta ja suol...