Pimeys ympäröi sinua. Ajat pitkin hiljaista ja pimeää tietä. Takana pimeää, edessä pimeää. Ainoa mikä taittaa edessäsi avautuvan tien on pyöräsi keulassa oleva valo. On hiljaista. Tuuli humisee hiukan tietä reunustavien puiden latvoissa. Yhtäkkiä pyöräsi valon kiilassa näkyy jotakin. Jalat. Valkeat jalat. Pysäytät ja jäät tuijottamaan jalkoja. Ne vain ovat, valosi ei yllä niin pitkälle että näkisit jalkojen omistajan.
Ajat hiukan eteen päin.
Alat nähdä paremmin. Edessä on joku. Hän on kumarassa. Valkea repaleinen mekko yltää polvien ylitse. Kädet ovat koukussa edessä. Kasvot on piilossa paksun ja takkuisen hiuspehkon takana.
Se ei hievahdakkaan.
Mietit mitä sinun pitäisi tehdä.
Miksei tyyppi liiku?
Päätät ajaa sen ohitse.
Et katso sitä kun ohitat sen.
Olet monien metrien päässä siitä, käännyt katsomaan sitä.
Pysäytät uudelleen.
Se ei hievahdakkaan.
Tuijotat sitä.
Yhtäkkiä se kääntyy. Se lähtee tulemaan sinua kohti hyvin nopeaa epämiellyttävästi vaappuen.
Lähdet ajamaan.
Sydämesi takoo rinnassasi ja paniikki kasvaa.
Hahmo lähestyy.
Yhtäkkiä pyöräsi rengas uppoaa mutaan.
Yrität polkea, mutta et pääse eteenpäin. Hahmo saavuttaa.
Nouset äkkiä pois pyöräsi selästä ja juokset.
Hahmo liikkuu nopeaa. Lähestyy.
Alat kuulla kirskuntaa. Et ymmärrä mistä se kuuluu.
Kunnes tajuat että se kuuluu olennosta.
Se vaappuu kohti ja saavuttaa sinua. Juokset pimeässä, ja yrität nähdä eteesi.
Viimein pääset tielle. Se seuraa sinua yhä. Nirskuu ilkeästi.
Juokset valaistulla tiellä.
Pääset autollesi jonka jätit tien reunaan odottamaan, olit tullut autolla metsä tien lähelle.
Pääset sisään ja kaasutat pois.
Hahmo jää tielle tuijottamaan sinun perääsi.
Pyöräsi jäi tielle. Et välitä. Et koskaan enää palaa tielle. Hahmo oli ollut kammottava.
YOU ARE READING
Kauhutarinoita:3
HorrorTarinat perustuvat mm. Omiin kokemuksiin, tuttujen kokemuksiin, netistä löydettyihin ja osa on sitten ihan minun itse keksimiäni. Tarinan perään yleensä kirjoitan, jos tarina on tosi. Varoitus, tarinat sisältävät kiroilua, väkivaltaa, verta ja suol...