Okei..eli vielä noin 3 vuotta taakseppäin en tätä muistanut, mutta tämä putkahti mieleeni eräänä päivänä. Tämä liittyy vahvasti Gosutoon..eli edellisessä tarinassa kertomaani tyyppiin joka " riivaa" minua. Siis pienempänä joskus 9-12 vuotiaana muistan että minulla oli kerran ystävä. Se ei ollut normaali ystävä. Enkä ole varma voiko sitä sanoa edes mielikuvitusystäväksi..tai ystäväksi ollenkaan. Siis keittiössämme on pyykin kuivausteline. Pakastimen vieressä. Ja siis sinne ilmestyi aina välillä sellainen pieni poika. Muistan että tämä poika ei koskaan puhunut. Hän vain istui siellä pyykkitelineen alla ja tuijotti jos keittiössä käveli. Hän oli valkea ja oli kai japanilainen. Ja siis hän ilmestyi minulle aina välillä. Mutta sitä en tiedä miksi Gosuto näyttää Kaunan Kayakolta..ja tuo poika näytti siltä Kayakon pojalta. En tiedä miksi ne yhdistyvät aina siihen samaan elokuvaan. Mutta onnekseni tämä poika ei suinkaan riivaa minua enää.
Eli ju. Tällaista taas tällä kertaa. Tosi juttu on koska muistin tämän vasta tässä joku aikaa sitten että onhan minulle kummitellut tämänkin näköinen henkilö. Juu, siis tosiaan ei yhtään hajua miksi Gosuto ja tämä poika muistuttavat Kauna elokuvan "otuksia". En ymmärrä tätä yhtäläisyyttä. Kauna ei mielestäni edes ole mikään hyvä kauhuleffa. Et sillee. En tiedä sitten..mutta ainakin tiedän ettei tämä poika minua enää vainoa. Toisin kuin Gosuto... Mut juu. Sellane tällä kertaa. Mitäköhän seuraavaksi? XD Ai niin ja viel se mua ihmetyttää. Että miksi japanilainen??? Miksi ne yleensä näyttää japanilaisilta. Gosuto ja tuo poika?? En ymmärrä. Kun ei minulla japanissa mitään sukuakaan todellakaan ole..vaikka se olisi kyllä siistiä jos olisi.:3 mutku ei oo.
YOU ARE READING
Kauhutarinoita:3
HorrorTarinat perustuvat mm. Omiin kokemuksiin, tuttujen kokemuksiin, netistä löydettyihin ja osa on sitten ihan minun itse keksimiäni. Tarinan perään yleensä kirjoitan, jos tarina on tosi. Varoitus, tarinat sisältävät kiroilua, väkivaltaa, verta ja suol...