Pätkiikö?

621 28 7
                                    

Okei..eli yhtenä päivänä oli huonot linjat ja yritin soittaa ystävälleni. Äitini puhelin ei soittanut ollenkaan joten päätimme kokeilla alkaako minun puhelimeni hälyttää. Se alkoi. Linja alkoi kuitenkin yllättäen pätkiä mikä oli normaalia, mutta pätkiminen oli outoa. Kuulosti kuin linjan toisessa päässä olisi se puhelin upotettu veteen. Kaverini vastasi, mutta pätkimisen vuoksi en kuullut ystävääni. Taustalta kuului puhetta, mutta se oli hyvin epäselvää eikä kuulostanut ystävältäni. Sitten tapahtui mielestäni ahdistavin asia koko puhelun aikana. Taustalta alkoi kuulua naurua. Sairasta ja inhottavaa. Se oli aluksi heikkoa kunnes se voimistui. En kestänyt enää joten suljin puhelun. Kun linja oli taas normaali, soitin ystävälleni ja kysyin että mitä hän nauroi ja kuuliko hän että puhuin hänelle. Hän oli aivan ihmeissään ja väitti ettei edes ollut huomannut että olin soittanut..tai että ei varsinkaan ollut vastannut puheluuni vaikka puhelimeni oli niin väittänyt. Olin hiukan hämmentynyt jutun jälkeen ja pelkään yhä jos linja alkaa pätkiä yllättäen.

Juu..siis tämä tapahtui minulle. Olen yrittänyt kysyä ystävältäni että eikö hän oikeasti vastannut minulle. Hän sanoo yhä ettei edes ollut huomannut soittoani. Nauru ei kyllä edes ollut ystäväni..joten kai minun täytyy uskoa häntä. XD et sellasta. Sain siitä traumoja.

Kauhutarinoita:3Where stories live. Discover now