Lähde nyt

333 21 2
                                    

Nuori noin 17 vuotias tyttö oli päässyt vahtimaan naapurin 7 vuotiasta tyttöä yöksi. Kun tytön vanhemmat olivat menneet juhliin. Tyttö oli saanut ohjeet, että tytölle piti lukea iltasatu ja tämä piti laittaa nukkumaan yhdeksältä illalla. Tyttö oli lukenut pikkuiselle tarinan kolmesta pienestä porsaasta ja laittoi tytön nukkumaan. Tyttö nukahti samantien ja teini pääsi katselemaan tv:tä. Ovikello kuitenkin soi kymmenen aikoihin. Tyttö nousi sohvalta ja käveli avaamaan. Ovella oli vanha nainen käsilaukun kanssa. " Minä olen Lucyn mummi. Kuulin että hänen vanhempansa lähtivät juhliin yöksi ja luulin heidän jättäneen hänet yksin. Mutta eivät he näköjään tällä kertaa olleet niin idiootteja." Mummo sanoi ja naurahti. Tyttö päästi naisen sisään ja käveli keittiöön soittamaan pienen tytön vanhemmille. Hän katsoi käytävään kun mummo kipitti ylös portaita pienen tytön huoneeseen.
" Hei! Muuten, Lucyn mummi tuli kylään. Päästin hänet sisään. Hän meni herättämään Lucyn." Hetken luurimen toisessa päässä oli hiljaista. "Mummin? Lucyn molemmat mummot ovat kuolleet jo aikoja sitten. Hae tyttäremme nopeasti luoksesi ja soita poliisit ja jätä talo!" Kuului kiljuntaa luurin toisesta päästä. Tyttö pudotti puhelimen käsistään ja ryntäsi portaisiin. Kuitenkin..liian myöhään. Musta viittainen henkilö heitti tapetun pikkutytön alas kaiteelta ja lähti tulemaan teiniä kohti veitsen kanssa. Tyttö kirkui ja yritti paeta mutta kompastui. Tunsi otteen hiuksissaan ja tumma hahmo raahasi hänet kylpyhuoneeseen..sulki oven perässään..ja sieltä kantautui ääniä...jotka eivät tule koskaan jättämään taloa.
Lucyn vanhemmat soittivat poliisit ja talo tutkittiin. Lucy murhattiin heti. Mutta teini tyttö Lisa koki karmean kidutuksen kylpyhuoneessa..kukaan ei tiedä..elääkö Lisa yhä. Sillä ruumista ei löydetty. Mutta verinen kylpyhuone paljasti taistelun merkit.
Loppu.

Kauhutarinoita:3Where stories live. Discover now