Jake oli ollut vaitonainen jo pitkään.
Hänen kehonsa oli viikkojen aikana kerännyt yhä vain lisää mustelmia.
Jalat olivat aina piilossa, mutta joskus vessassa Jake paikkaili vuotavia haavojaan.
Blake oli yrittänyt pyytää apua opettajalta, ja Jake oli suurtunut hänelle.Hän oli taas yksin. Jake mulkoili häntä välillä hyvin häijysti.
Hän ei ymmärtänyt miksi Jake oli niin vihainen siitä että Blake halusi auttaa.
Se kummastutti häntä toden teolla.
Häntä jopa suretti se ettei poika ymmärtänyt Blaken ajattelevan vain hänen parastaan.Hän oli yrittänyt lähestyä poikaa, mutta joka kerralla tämä käänsi selkänsä Blakelle ja juoksi karkuun.
Blake istui maantiedon luokassa.
Hän halusi tietää Jakesta, joten tunnin loputtua hän pyysi muutamaa luokkalaistaan odottamaan."Hei. Halusin vain kysyä.... tiedättekö jotain Jakesta?" Blake kysyi ja yritti hymyillä ettei vaikuttaisi pelottavalta.
Oppilaat näyttivät järkyttyneiltä.
"Me ei saada puhua siitä...meidät nirhataan....jos ne kuulee!" Yksi pojista huudahti ja he kaikki pinkoivat portaisiin.
Blake jäi yllättyneenä luokan ovelle.Blake käveli alas. Hän halusi etsiä Jaken, mutta joku vetaisi hänet käytävältä luokkaan.
Hän kiljaisi kauhusta.
"Shhh!" Poika hyssytteli häntä.
Blake irrottautui otteesta ja katsoi poikaa kysyen "mitä helvettiä?".
"Mä voin neuvoa. Älä kerro kenellekään että me keskusteltiin. Käy rehtorin kansliassa. Etsi kansio, jossa lukee "Arkistoidut Tapaukset". Sieltä löydät kaiken. Me ei sit käyty mitää keskustelua, unohda että kuulit tän multa." Poika sanoi ja lähti.Blake jäi pois äidinkielen tunnilta. Hän käveli kohti rehtorin kansliaa.
Rehtoria ei näkynyt. Hän hiipi kansliaan ja katseli ympärilleen.
Hän näki nurkassa lipaston.
Hän käveli hiljaa sen luo ja avasi laatikot.
Kaikki laatikot olivat täynnä kansioita.
Hän henkäisi ja aloitti etsinnän.Hän etsi...ja etsi....ja etsi.
Kunnes. Kolmannen laatikon pohjalla oli vaalea sininen haalistunut kansio.
Siinä luki "Arkistoidut Tapaukset".
Blake nosti sen hitaasti pois laatikosta.
Hän avasi kansion ja sen sisältä löytyi paljon outoja kuvia. Oppilaista.
Katoamis ilmoituksia lehdistä.
Ja yhdessä. Oli Jake.
Poika hymyili iloisesti kuvassa.
Kuvan yllä oli teksti
"Uusi Katoaminen Milkcrestin Koululla-15 vuotias poika katosi pihalta, ei merkkejä rikoksesta".Blake rutisti paperia käsissään ja itki.
Vuosi oli 2017.
"Tämä tapahtui viime vuonna. Miten...?"
Yhtäkkiä ovelta kuului rykäisy.
"Jaahas...Blake Whiteton. Mitäs sinä täällä kaivelet?"
Blake nousi nopeasti ylös.
Yhä rutistaen kädessään Jaken lehti leikettä.
"Anteeksi!" Blake huudahti ja juoksi rehtorin ohitse.
Hän juoksi pois. Ulos. Kauas koulusta.Rehtori Mr.Erickson käveli lipaston luokse.
Hän huokaisi pitkään huomatessaan kansion.
"Kohta se taas tapahtuu...."
Hän keräsi kuvat takaisin kansioon, mutta ei laittanut kansiota lipastoon. Hän asetti sen pöydälleen.
Odottamaan. Kuin nälkäinen koira se kerjäsi lisää.
Odotti seuraavaa ateriaa.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tällaista. :3 seuraava osa on finaali. Odottakaa vain.
YOU ARE READING
Kauhutarinoita:3
HorrorTarinat perustuvat mm. Omiin kokemuksiin, tuttujen kokemuksiin, netistä löydettyihin ja osa on sitten ihan minun itse keksimiäni. Tarinan perään yleensä kirjoitan, jos tarina on tosi. Varoitus, tarinat sisältävät kiroilua, väkivaltaa, verta ja suol...