Counting Deaths

580 23 2
                                    

Oli poika nimeltä Tom. Hän istui luokassa ja teki matematiikan tehtäviä. Hän teki läksyjään kun jokin ulkona osui hänen silmäänsä. Hän siis istui ikkunan vieressä ja hän näki ruohikossa jotakin. Se näytti kuvalta. Kun koulu oli ohi, hän juoksi ulos kohtaan missä oli nähnyt kuvan. Hän nosti sen ja hymyili. Se oli kuva kauniista tytöstä. Kauneimmasta jonka hän oli nähnyt. Tytöllä oli tiukka mekko ja korkokengät. Ja hänen kätensä näytti rauhan merkkiä. Tyttö oli niin kaunis että poika halusi tavata hänet. Joten hän juoksi kouluun ja kyseli kaikilta tunsiko kukaan tyttöä tai olivatko he nähneet häntä. Mutta kaikilta joilta hän kysyi, kaikki vastasivat " Ei, en tunne häntä tai ole nähnyt häntä." Hän oli hämmentynyt. Kun hän pääsi kotiin, hän kysyi vanhemmalta sisareltaan tunsiko hän tyttöä. Mutta hänkin sanoi " Ei, en tunne." Oli myöhä joten Tom käveli ylös ja asetti kuvan yöpöydälleen ja laittoi nukkumaan. Keskellä yötä Tom kuitenkin heräsi kuullessaan kolauksen ikkunastaan. Se kuulosti kuin joku olisi naputtanut kynnellä ikkunaa. Häntä alkoi pelottaa. Naputuksen jälkeen hän kuuli naurua. Hän näki varjon ikkunansa luona. Hän nousi ylös ha käveli ikkunalle. Avasi sen ja seurasi ääntä. Lopulta se loppui. Seuraavana päivänä hän kysyi taas naapureiltaan tunsiko kukaan tyttöä. Kaikki sanoivat " Olen pahoillani, en tunne." Kun hänen äitinsä tuli kotiin, hän kysyi samaa äidiltä. Äiti pudisti päätään ja vastasi, " Ei..en tunne." Tom käveli taas huoneeseensa, asetti kuvan yöpöydälleen ja laittoi nukkumaan. Ja heräsi taas keskellä yötä naputukseen. Hän otti kuvan ja seurasi naurua ulos. Hän oli kävelemässä tien ylitse, kunnes hän jäi auton alle. Hän kuoli kuva käsissään. Kuski astui ulos autosta ja yritti auttaa poikaa..mutta oli liian myöhäistä. Hän huomasi kuvan pojan käsissä ja otti sen. Siinä oli söpö tyttö joka piti 3 sormea pystyssä....
Loppu.

Taas tällainen nettisivulta pyydystetty tarina. Tämä ei ole tosi. Ja käänsin tämän. Koska oli englanniksi. :3

Kauhutarinoita:3Where stories live. Discover now