Yöretki

177 10 15
                                    

Hei! Minulla on yhäkin tämä niin sanottu, "loppuun palaminen". Mutta yritän joka päivä miettiä jotain uusia aiheita kauhutarinoille. Hei! Tehän voisitte ehdottaa jotain aiheita...esim. mikä sinua pelottaa eniten. Kuten vaikka, nuket, hyönteiset, aaveet, kuolema, pellet yms. Nimittäin olisi tosi kiva saada tietää mikä ihmisiä pelottaa niin ehkä sitten saisi jotain väsättyä kun olisi kunnon aihe. Ja sitten vähän sitä että millaisessa tilanteessa olisi vaikkapa pelottavinta kohdata vaikkapa hämähäkki. Hämähäkeistäkin voi saada kirjoitettua karmivan tarinan, jos vain osaa soveltaa.
Mutta juu.
Kirjoitan tähän yhdestä yö retkestäni.
Siis olin varmaan kuukausi sitten kävelyllä yöllä. Oli perjantai yö ja lähdin kotoa. Oli pimeää.
Ensimmäinen karmiva asia oli kun eräs nainen käveli hiljaisella pimeällä kadulla edessäni.
Kyseinen nainen on sairas ja minusta on kohtuutonta hoivakodilta päästää hänet ulos yöllä. Sillä hän ei osaa katsoa tuleeko autoja ja muutenkin hän on poissa oleva. Hän vain kävelee eteenpäin hiukan ontuen.
Ja uhmm...oon aina pelännyt häntä koska hän laittaa meikkiä pelottavasti.
Mutta ei hän paha tai vaarallinen ole. Ei missään nimessä. Ihminen siinä missä mekin. Mutta vain sairas.
Ja olin siis ihmeissäni ja vähän peloissani että hänet oli päästetty ulos yöksi. No kummiski.
Hän kääntyi eräässä risteyksessä vasemmalle ja meni menojaan. Minä käännyin oikealle kohti kaupunkia.
Kaupungilla pyörin vähän siellä sun täällä. Väistelin poliiseja ja muita autoilijoita. Olin yhden kaupan takana kun joku jätkä lähti kävelemään jonkun auton luota minua kohti. Silloin vähän pelästyin. Mutta kyseinen herra kävi vain pissaamassa kaupan takana. XD
LoL
Ja sitten. Olin menossa kotiin ku yhdessä risteyksessä käveli nainen. Naisella oli mekko ja pussi kädessään.
Kävelin naisen perään koska olimme menossa samaan suuntaan. Kuitenkin hän kääntyi kävelytieltä autotielle ja luikki metsään nopeasti jonkun auton edeltä. Ihmettelin hiukan, mutta en välittänyt.
Kävelin kirjastolle ja katselin metsään mihin nainen oli mennyt ja näin hänet.
Hän heilui metsässä omituisesti edes takaisin.
En ymmärtänyt miksi.
Minua karmi ja en uskaltanut mennä metsän ohitse.
Meni kauan ennen kuin uskalsin.
Juna aseman kohdalla kotiin päin kävellessä aloin kuulla outoa vikinää. Kuin keinut. Lähellä oli leikkipuisto, mutta kuka siellä pimeässä keinuisi keskellä yötä ihan yksin?
Kiristin tahtia ja auton alle jäämisen vaarasta huolimatta juoksin keskellä pilkko pimeää tietä ilman heijastimia.
Ja viimein pääsin kotiin ja retki oli ohi. Onneksi.
Se oli karmivaa.
Mutta joo.. siinä taas jotain.
Halloween on pian, joten hyvää halloweenia kaikille! Muistakaa Witch Hallown lapset. Ehkä he vierailevat Suomessa tänä vuonna. :) Ja ehkä juuri sinun ovellasi. Muista pitää tulitikut valmiina.
Lapset eivät odota.
:)

:)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Kauhutarinoita:3Where stories live. Discover now