Saavut kylpyhuoneeseen. Huokaiset onnellisena ja kosketat vettä kylpyammeessa. Se on ihanan lämmintä. Pudotat kylpytakkisi tuolille ja sujahdat veteen.
Vesi soljuu kehosi ympärillä. Se lämmittää ja rentouttaa sinut.
Vedät silmillesi silmämaskin ja annat pimeyden ja lämpimän veden saattaa sinut hetkelliseen paratiisiin.
Olet ollut vedessä jo pitkään. Yhtäkkiä alat tuntea kosketuksia. Ne hyväilevät vartaloasi lempeästi. Joku siirtää sinua hellästi ja istuu taaksesi jättäen sinut jalkojensa väliin.
Et sano mitään sillä olet tyytyväinen ja tiedät että henkilö on vain kumppanisi. Hän se osaa sinut aina yllättää.
Hän alkaa hieroa sinua rentouttavasti ja huokaiset hiljaa.
Hyväily jatkuu.
"Voi sinua höpsöä.." lausahdat hänelle ja naurahdat.
Annat itsesi kaatua hänen syliinsä pehmeästi.
Yhtäkkiä muistat jotain. Kumppanisi on töissä.
Otat maskin nopeasti pois kasvoiltasi, mutta kylpyhuoneessa on pimeää.
Tunnustelet hahmoa takanasi ja tunnet epämiellyttävän kosteuden ihollasi.
Alat haparoida jostain valoa. Tiputtelet tavaroita ja yletyt kylpyammeesta valokatkaisijaan.
Valot eivät toimi.
Nappaat tuolilta puhelimesi ja sytytät taskulampun.
Vesi on veressä, olet itsekkin.
Alat hengittää raskaasti kun osoitat valon kohti henkilöä.
Näet kasvot. Vanhan ihmisen kasvot.Veriset hiukset ovat liimautuneet vasten kasvoja.
Hahmo virnuilee ja suusta valuu tummaa verta.
Alat kiljua ja hahmo nousee ammeesta ja kävelee sinua kohti. Yrität päästä pakoon mutta liukastut ja uppoat veden alle.
Hahmo tarraa hiuksiisi ja nostaa sinut pinnalle, painaa pääsi vasten rintaansa ja alkaa taivuttamaan kaulaasi hitaasti, rauhallisesti hyräillen.
Haparoit käsilläsi sen käsiä ja rimpuilet mutta sen ote pitää.
Tunnet kuinka vanhat pitkät kynnet painautuvat hitaasti päänahkaasi ja niskasi alkavat rutista. Mielessäsi näet yhä vanhat kasvot. Ryppyisen, maksaläiskäisen kalpean ihon joka on alkanut ja mädäntyä. Näet harmaan vihertävät silmäpussit. Silmät jotka ovat tyhjät, harmaat ja elottomat.
Kuivat käppyräiset huulet.
Harmaat veriset hiukset liimautuneina kasvoihin.
Turvonnut ruumis. Mustelmilla.Yhtäkkiä kuulet rusahduksen.
Hahmo päästää irti ja katsot koko tapahtumaa kuin hidastetusta elokuvasta. Putoat hitaasti lattialle.
Hahmo hymyilee niin että vanhat likaiset hampaat näkyvät.
Itket, mutta kukaan ei enää kuule.
Kuolit.
Loppu.Moikka! Se yksi tarina on vielä kesken, mutta ihan tylsyyttäni päätin kirjoittaa tällaisen kauhutarinan. Itse siis keksin. En tiedä onko tämä niin hyvä, mutta ainakin jotain yritin. :3
YOU ARE READING
Kauhutarinoita:3
HorrorTarinat perustuvat mm. Omiin kokemuksiin, tuttujen kokemuksiin, netistä löydettyihin ja osa on sitten ihan minun itse keksimiäni. Tarinan perään yleensä kirjoitan, jos tarina on tosi. Varoitus, tarinat sisältävät kiroilua, väkivaltaa, verta ja suol...