Historiaa

312 18 8
                                    

Eli tuohon edelliseen tarinaan liittyen vähän tietoja Witch Hallown historiasta josta tuo päähenkilö ei siis tiennyt.
Eli edellinen tarinahan sijoittui tälle vuosisadalle ja ihan tälle vuodelle. 1970 Witch Hallowssa vietettiin Halloweenia. Ryhmä pikkulapsia oli mennyt eräälle talolle pienten astioidensa kanssa. Valmiina saamaan karkkia. Lapset olivat soittaneet ovikelloa, ovi oli avattu ja penskat olivat kysyneet karkki vai kepponen. Mies oli vastannut, kepponen. Pennut olivat tehneet kepposen ja kyseinen herra oli suuttunut silmittömästi. Lisäksi hän oli kärsinyt vihan hallinta ongelmista. Kukaan ei koskaan tiedä, oliko miehen todella ollut suunnitelmissa tehdä hirmuteko. Mutta, mies oli napannut oven vierestä bensa kanisterin, heittänyt bensaa lasten päälle ja sytyttänyt lapset tuleen. Kukaan ei tiedä syytä, mutta lapset olivat vain seisoneet ovella. Lapset olivat palaneet kuoliaiksi. Mies joutui vastuuseen teostaan, mutta hän kuoli lopulta vankilassa. Siitä lähtien Witch Hallowssa on ollut kirous. Joka halloweenin aattona keski yöllä, tulee pieni lapsi ryhmä jonkun oven taakse. Jonkun tietämättömän. Siksi Witch Hallowiin otetaan aina joku uusi henkilö. Ja sinne muuttaa yleensä uusi henkilö. Siihen taloon, missä lapset poltettiin. Muut kaupungin asukkaat esittävät viettävänsä halloweenia. Mutta illan tullen, he vetävät koristeensa piiloon, sulkevat valot ja verhot ja menevät nukkumaan. Mutta tietämätön uusi asukas, odottaa tietysti kiertelijöitä ja joutuu kohteeksi.

Ja kun lapset ovat saaneet taas yhden viattoman ihmisen sielun, heidän ryhmänsä kasvaa ja he jatkavat tätä rituaalia joka halloween. Ja ehkäpä..kun ryhmä on tarpeeksi suuri, he voivat siirtyä keräämään sieluja toiseen kaupunkiin. Joten..ole varovainen. Lapset odottavat.

Kauhutarinoita:3Where stories live. Discover now