Kuollut

557 27 11
                                    

Sinun mielestäsi idea oli jo alkujaan huono ja huolestuttava. Mökille kavereiden kanssa. Keskelle metsää syksyllä. Ystäväsi olivat kuitenkin vakuuttaneet että vietätte hauskan viikonlopun luonnon helmassa bilettäen. Nyt kaikki on kuitenkin toisin. Istut lattialla. Pimeässä mökissä. Mökki on suuri, kaksi kerroksinen. Miltei kuin omakotitalo. Olet alakerrassa. Istut käytävän päässä ja kuulet kuinka joku raahautuu sinua kohti pimeästä. Hengität raskaasti ja olet sokissa. Puhelimessasi ei ole akkua ja kenttää ei ole. Mutta saat kuitenkin väkerrettyä puhelimesi taskulampun päälle. Valaiset verisiä käsiä jotka ilmestyvät eteesi pimeästä. Toinen käsistä tarraa kiinni jalkaasi. Parkaiset ja alat potkia pimennosta raahautunutta oliota päähän jota et ole vielä tohtinut katsoa. Valaiset kasvot viimein ja tajuat. Potkit kasvoihin parasta ystävääsi. Hän on verinen, kaula on viilletty auki. Hän pihisee kuuluvasti. Tartut häntä kasvoista ja pyytelet anteeksi kyyneleet silmissä. Kerrot hänelle monia valheita..kuten. " Kaikki päättyy hyvin! Selviät kyllä!" Ystäväsi takertuu sinun kasvoihisi ja pihisee. Tuijotat häntä hänen pelon ja surun täyttämiin silmiin. Ne silmät eivät ole enää ne mihin katsoit päivällä. Eivät täynnä iloa...nyt ne ovat täynnä pelkoa ja surua. Itket kuuluvasti. Ystäväsi alkaa korista ja viimeisten pihahdusten joukosta pystyt kuulemaan sanat..."Juokse nyt!" Ystäväsi vetää henkeä syvään kunnes hän pihahtaa viimeisen kerran. Ystäväsi sanat ovat tuoreina mielessäsi. Niinpä päätät nousta ylös. Katsahdat vielä viimeisen kerran kuollutta ystävääsi, ja lähdet. Kipität käytävään. Et näe mitään,etkä kuule mitään ääniä. Vain hiljaisuutta. Päätät lähteä ulos. Ulkona on pilkko pimeää. Mutta alat kuulla ääniä. Ne käskevät sinun palata takaisin sisään.. Mutta miksi menisit sinne. Kuitenkin äänet kaikuvat päässäsi liian vahvoina että astelet takaisin sisään. Kävelet yläkertaan. Sillä sinua inhottaa olla alhaalla ystäväsi ruumiin vuoksi. Ylhäällä kävelet huoneeseesi. Et tiedä missä muut ystäväsi ovat. Etkä tiedä mikä tappoi ystäväsi. Yhtäkkiä kuulet portaiden alapäästä narahduksen. Pysähdyt niille sijoillesi ja alat kuulla tasaista narinaa joka tulee narahdus narahdukselta kohti sinua. Sitten kuuluu tömäys. Päätät mennä oven taakse. Odotat ja odotat. Varmasti kuluu monta tuntia kun yrität odottaa mahdollisen murhaajan ilmestymistä. Mitään ei kuitenkaan kuulu. Hiivit pois oven takaa. Kävelet ovelle ja katsot käytävään ja portaikkoon. Ei mitään. Hiljaisuus on käsin kosketeltavaa. Yhtäkkiä kuitenkin tunnet kädet takanasi. Ne koskettavat sinua ensiksi vyötäröltä. Sitten ne nousevat silmillesi. Kiljahdat pelästyneenä kun kädet alkavat painaa silmiäsi ja vetävät sinut huoneeseesi. Tunnet kuinka tyyppi yrittää vääntää päätäsi nurin. Haparoit käsilläsi hahmoa ja saat kiinni hänen toisesta kädestään. Revit sen voimalla pois silmäsi päältä ja puraiset häntä kovaa ranteesta. Tyyppi parahtaa kivusta ja silloin tunnistat. Hän on yksi ystävistäsi. Päästyäsi irti tuijotat häntä silmästä silmään. Et tiedä miksi hän tekee tämän, tai mitä hän haluaa. Yhtäkkiä toiset kädet tarraavat silmistäsi takaa. Kuulet pahaenteistä naurua. Kolmas ystäväsi. Kysyt heiltä miksi he tekevät tämän. He eivät vastaa. Tunnet terän kaulallasi. Toinen ystävistäsi kuiskii sinulle ilkeitä ja epämiellyttäviä asioita mitä he haluavat tehdä. Kuuntelet joka sanan ja ynähdät vihaisena. Mietit mikä heitä riivaa. He kertovat sinulle miten he pilkkoivat muut ystäväsi. Sinua oksettaa. He kuitenkin päättivät järjestää sinulle oikean shown. Ystäviäsi oli retkellä mukana 6 sinun lisäksesi. Teitä oli seitsemän. Nyt kuulit kuitenkin että ystävistäsi on jäljellä vain nuo kaksi ja he aikovat tappaa sinutkin. Ja he ovat tappaneet jo 3 ihmistä. Veitsi lähtee kaulaltasi. Mutta yhtäkkiä tunnet iskun päässäsi.

Heräät ja tuijotat pimeyttä. Silmäsi on peitetty. Et tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu. Tunnet kuinka side silmiltäsi valahtaa kaulaasi. Näet. Mutta on silti pimeää. Katselet ympärillesi. Et näe ketään etkä kuule mitään. Nouset tuolilta ja lähdet huoneesta. Juokset miltei portaat alas. Yhtäkkiä eteesi putoaa yhden ystäväsi alaston ruumis.Se on ystäväsi joka kuoli käytävässä.Kuulet ilkeää naurua ja alat itkeä. Ryntäät ovelle korviasi pidellen silmät kiinni. Ovi on kuitenkin lukossa. Sitä ei millään saa auki. Alat kiljua kauhusta, vaikka tiedät ettei se hyödytä. Muistat että olohuoneessa on suuret ikkunat ja juokset sinne. Kuitenkin tajuat että ikkunat on teljetty. Käännyt ja päätät juosta käytävään. Yhtäkkiä alat tuntea outoja kosketuksia. On pimeää joten et näe. Yhtäkkiä valot alkavat räpsyä ja silmiesi eteen paljastuu totuus. Katosta roikkuu verisiä palasia, ystävistäsi. Käytävä on kauttaaltaan verinen. Silmiäsi särkee. Alat haistaa veren ja viimein tajuat kuinka tuoretta se on. Sillä liukastut. Yhtäkkiä valot menevät kokonaan päälle ja ruumin osat putoavat niskaasi. Alat kirkua ja kahlos itseäsi pois ystäviesi palasista. Koko ajan vain itket ja mietit kotiin pääsemistä. Juokset ylä kertaan. On taas pimeää. Pääset portaista kunnes veitsi tulee kaulaasi. Se ei uppoa sinuun, mutta tiedät että jos liikut vielä vähänkään eteen päin, veitsi lävistää kurkkusi. Joku hiplaa poskiasi. Kuulet naurua ja joku kuiskii korviisi. " Eikö olisikin ihanaa jos veitsi lävistäisi kurkkusi?" Yhtäkkiä joku tönäisee sinua. Tunnet jäätävän lävistävän kivun kaulassasi ja alat parkua tuskissasi. Sinut nostetaan lattialta ja kannetaan hämärästi valaistuun huoneeseen. Lattia on verinen. Sinut lasketaan lattialle ja kuulet puhetta ja naurua. Yhtäkkiä kuulet porakoneen. Tuijotat kauhuissasi kattoa. Hahmo istuu päällesi ja porakoneen terä lähestyy otsaasi silmiesi yläpuolella. Sitten tunnet sen. Molemmat hahmot nauravat, sinä itket. Et enää kilju. Itket ja yrität hymyillä vaikka porakoneen terä jauhaa kalloasi. Veri täyttää silmäsi. Näet enää vain punaista, kuulet naurua ja tiedät että he leikittelevät kehollasi. Mutta et tunne enää mitään. Lopulta..olet kuollut.
Loppu.

Joo, siis tosiaan. Tämä tarina on oma keksimäni. Ja ideana siis oli se et halusin luoda sellaista ahdistavaa tunnelmaa sillä että tässä puhutaan sinusta. Siis sinusta joka tätä lukee. En tiedä toimiko se, mutta yritin ainakin. Voi olla että tällaisia tulee lisääkin. Ovat jotenkin mukavia kirjoittaa. Mielipiteet olisivat tosi kivoja.:)

Kauhutarinoita:3Where stories live. Discover now