En ny dag i skole
Jeg glæder mig så meget. Kan i mærke den glæde som ikke rigtig er der. Jeg går nedenunder og spiser et æble. Jeg spiser ikke meget her for tiden fordi jeg gerne vil tabe mig. Jeg løber hver dag efter skole. Jeg har allerede tabt 5 kg. Vi mangler bare 15-20 mere. Jeg ved det jeg er meget overvægtig. Jeg tager mit pennyboard og køre i skole. Jeg går ind i klassen. "Nej se der har vi jo lonely Girl" siger tinus. Jeg ignorer det som altid. De første to skoletimer går hurtigt.
Vi har lige fået frikvarter. Og som altid kommer tinus over for at sige noget han tror er klogt. "Hvorfor sider du så helt alene" spurgte han. Og selvfølgelig svarede jeg igen. "Fordi jeg ikke vil være sammen med røvhuller som dig." Han gik over til sine venner igen. Over til hans bror som er ret lækker. Jeg forstår bare ikke hvorfor jeg kan lide Martinus bror.
Marcus er på en måde anderledes. Han siger ikke så meget.~efter skole~
Jeg er på vej hjem for at lægge mit pennyboard. Jeg skal også skifte til løbetøj.
Jeg tager ruten på 10 km. Jeg plejer at have en dårlig kondition men efter jeg er begyndt at løbe er det blevet meget bedre. Jeg skal til at løbe forbi Marcus og Martinus hus fordi jeg bor 4 huse væk fra dem. Jeg prøvede at løbe direkte forbi men Martinus gik ud på fortovet og stoppede mig. "Hvad vil du" spurgte jeg. Han stod bare og kiggede på mig. "Hvis du ikke skal sige noget så flyt dig. Jeg skal hjem" sagde jeg og gik forbi ham. Hvad er hans problem. Jeg har kendt tinus hele mit liv men han begyndte at mobbe mig i 6 klasse. Jeg er glad for at Marcus ikke er sådan.
Jeg er lige kommet hjem og tager en tur på løbebåndet. 10 km på den og så kan jeg tage noget at spise. Jeg blev færdig med de 10 km så nu skal jeg have noget at spise. Jeg tog et stykke knækbrød med ost på.
Jeg sad inde på mit værelse indtil min mor kaldte.
Jeg gik nedenunder og min far og mor så seriøst bekymret ud. "Maria fortæl os lige hvad det er du prøver på" sagde min far. "Hvad snakker i om" spurgte jeg. "Du løber hver dag efter skole og så på løbebåndet når du kommer hjem. Hvorfor gør du det" svarede min mor. "Jeg vil gerne tabe mig lidt mor. Det er altså ikke normalt at veje 75 kg når man kun er 15 år" sagde jeg. "Hvor meget har du så tabt dig" spurgte min far. "5 kg" svarede jeg. Jeg vejede 80 kg før. "Maria du ved at vi kun prøver på at hjælpe dig så du skal lige stille dig op på vægten" siger min mor.
Jeg nikker og stiller mig op på vægten. Den viser ......
YOU ARE READING
Forelsket i hans bror
General FictionDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.