Marias synsvinkel
Alt er sort. Hvad er der lige sket. Jeg kan ikke se andet end et sort hul.
Tidligere på dagen.
Idag skal jeg ud og købe en gave til Marcus. Marcus og Martinus har fødselsdag i morgen. Jeg har købt en gave til tinus. Det er en Chelsea trøje med Eden Hazards autograf på.👇
Så tinus og jeg skal ud og finde en gave til Marcus. Jeg har tænk på hvad jeg skal give ham fordi han vil ikke sige hvad han ønsker sig. Så jeg må være kreativ. Tinus og jeg blev hentet af en taxi og kørte ud til centret. Vi ankom og jeg fik købt to gaver.
Taxa chaufføren kom og hentede os for at køre os hjem. Han kørte meget urolig. Han mistede styringen over bilen.
Alt blev sort. Hvad er der lige sket.jeg kan ikke se andet end et sort hul. Jeg kan høre stemmer men jeg kan ikke svarer. Jeg høre en ambulance. Man skulle tro jeg var blind. Alt er stadig sort. Jeg falder i. Alt er væk.Marcus synsvinkel
Maria og tinus har været med i en ulykke. Hvorfor lige min bror og Maria. Jeg elsker dem. Min far kører mig hen til hospitalet. Jeg ser tinus som går rundt. Jeg løber hen og krammer han. En læge kommer hen og siger "Du skal glad. Din bror er rigtig heldig. Han har kun få sår men han slap billigt."
Men hvor er Maria. "Hvad med Maria" spørger jeg. "Hun ligger i koma" svarer lægen.Marias synsvinkel
2 dage senere.
Jeg vågner op i et Hvidt rum. Det første jeg ser er Marcus som sover over i stolen. Jeg kigger på mig selv. Slanger og irreterne maskiner som larmer. "Marcus" prøver jeg at sige. Der kommer ikke noget lyd ud. Jeg kan bevæge den ene arm. Jeg hiver i snoren. Lægerne kommer farende ind. Marcus vågner med et sæt. "Maria er du der" spørger en læge. Jeg nikker. "Prøv at sige noget" siger en anden læge. "Jeg har det fint" svarer jeg hæst. Min stemme. Den er ved at komme tilbage. Alle går ud og lige foran mig står Marcus. "Maria jeg har sådan savnet dig" siger han. Savnet mig? Hvor længe har jeg været væk?
"Hvor længe har jeg været væk. Hvor er tinus" spørger jeg.
"I to dage" svarer han. "Tinus er hjemme" tilføjer han. Puha tinus er okay. Vent deres fødselsdag. Marcus gave. "Jeg gik glip af jeres fødselsdag" siger jeg trist. "Maria det er okay" siger han. "Nej Marcus det er det ikke. Det var jo meningen jeg skulle fejre den med jer" siger jeg. Marcus sætter sig i enden af sengen. "Marcus kan du ikke hente min jakke" spurgte jeg. Han nikkede og tog jakken. Jeg rodede i min lomme for at finde gaverne. "Her" siger jeg og giver ham gaven. (Den er pakket ind). "Jeg kan ikke" siger han. "Hvorfor ikke" spørger jeg. "Maria jeg har følelser for dig. Jeg kan ikke holde dem tilbage mere. Jeg er fucking forelsket i dig. Tinus og jeg holdte ikke vores fødselsdag fordi du ikke var der" svarer han. Han er bare så sød. "Marcus det er det sødeste nogen nogensinde har sagt til mig" siger jeg og smiler. Han kommer hen og krammer mig. Jeg kysser ham. "Jeg elsker dig" hvisker jeg. "Maria vil du være min kæreste" spørger han. "Der er ikke noget jeg hellere vil" svarer jeg. Lige da jeg siger det kommer Noa ind. Han så virkelig ked af det ud. Han er knust. Dengang han prøvede at ødelægge mig og Marcus fandt jeg ud ad han kunne lide mig.Jeg er lige kommet hjem. Endelig. Det dårlige er at jeg har et brækkede ben og en brækkede arm. Marcus åbnede sine gaver og blev glad. "Tinus kom herned" råbte Marcus. Han kom ned. Han smilte da han så mig. "Værsågod" siger jeg og rækker gaven frem. Han åbner den stille og rolig. "Tusind tak Maria. Den er så pæn" siger han. Han krammer mig og jeg krammer igen. "Martinus der er noget som jeg skal fortælle dig" siger Marcus. "Hvad er det" spørger Martinus. "Maria og jeg er kærester" svarer han. "Tillykke" siger han og krammer os begge.
YOU ARE READING
Forelsket i hans bror
General FictionDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.