Næste dag
Jeg er lige vågnet. Jeg rejser mig op. Jeg kan næsten ikke stå på min fod. Jeg ved ikke hvad der er sket men det er svært at stå på min fod. Jeg tager tøj på og går ned af trappen. På det sidste trappetrin falder jeg. "Av for helvede min fod" råber jeg. Jeg kan se Emma kommer løbene ud. Hun skynder sig ind til Gerd Anne og Kjell Erik. Lidt efter kommer de ud og løber ned til mig. "Maria hvad er der sket" spørger Kjell Erik. "Jeg ved det ikke. Jeg havde ondt i min fod da jeg vågnede og så faldt jeg her på det sidste trappetrin" svarer jeg.
Jeg kan se Marcus kommer løbende ud fra værelset. Gerd Anne og Kjell Erik hjælper mig op og stå. Eller stå så meget som jeg nu kan. "Maria vi skal på skadestuen med dig" siger Gerd Anne. Jeg nikker og tager en sko på. Jeg kan ikke have det på min højre fod da den er helt hævet. Marcus hjælper mig ud i bilen. Han skal til at gå ind i huset igen men jeg tager fat i hans hånd. "Tager du ikke med" spørger jeg. Han nikker og sætter sig ind i bilen.
Lige nu sidder jeg i vente værelset og venter på det er min tur. "Maria" siger lægen. "Er det i orden jeg selv går ind" spørger jeg Marcus og Gerd Anne. De nikker begge og jeg går ind.
"Maria din fod er brækket. Sidst du var her var det jo dit højre ben du brækkede så du har vist ligget på en forkert måde som så har påvirket din fod" forklarer han. Jeg nikker og han giver mig en skinne jeg skal have på.
Jeg går ud til Marcus og Gerd Anne. "Hvad sagde lægen" spørger Marcus. "Jeg har brækket min fod" svarer jeg. Lige nu støtter jeg mig på krykkerne
YOU ARE READING
Forelsket i hans bror
General FictionDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.