Hahaha. Jeg kunne ikke lade være med at grine af ham. "Er det sjovt" spørger han. "Skat dit ansigt. Du så helt skræmt ud" svarer jeg. "Hahahaha" siger han. Jeg går nedenunder igen da Martinus tager fat i mig. "Hvad skete der i nat" spørger han. "Der skete ikke noget" svarer jeg. "Vil du have jeg skal tro på det" spørger han. Jeg begyndte måske at smile lidt. "Nej gjorde i det" spørger han. "Nej" svarer jeg og griner. "Du er fuld af løgn" siger han. "Maria" kalder Gerd Anne. "Ja hvad er der" spørger jeg og går hen til hende. "Huskede i at bruge beskyttelse i nat" hvisker hun. Ej nu stopper denne familie. "Ja og nu snakker vi ikke mere om det" hvisker jeg tilbage. "Nårh ja Maria. Jeg tænkte siden du elsker at spille musik og synge om vi så ikke skal købe nogle instrumenter og en mikrofon til dig" spørger Gerd Anne. "Ej det behøver i ikke. I har givet mig så meget ved at bo her" svarer jeg. "Vi vil rigtig gerne give dig noget" siger hun. Jeg nikker bare.
Jeg går op på mit værelse og sidder på min telefon. "Maria" råber Marcus. Jeg går ind på hans værelse. "Hvad" spørger jeg. "Kom her hen og læg sammen med mig" svarer han. "Hvorfor" spørger jeg. "Fordi du er min kæreste og jeg vil putte med dig" svarer han. "Kan vi ikke vente en time. Jeg skal lige skrive noget" spørger jeg. Han nikker. Jeg går tilbage til mit værelse. Jeg tager en notesbog frem. Jeg har skrevet mange sætninger i den fra dengang Martinus mobbede mig og da ingen gad mig. Jeg tager den frem og læser lidt i den da jeg falder over nogle sætninger som røre mig.
"I hate you, I love you. You're in my heart"
"You liked me but not anymore"
"See you at the other side"
"Inside everything. I'm broken. I'm not me anymore"
"Jeg var mig selv før du kom og ændrede det hele"
"Jeg siger at jeg er okay men se på mig. Ser jeg ud til at være okay"
Min favorit var helt klart nr 1. Der er en anden sætning som jeg ikke kan genkende. Det er ikke min skrift men sætning er betydningsfuld.
"Uanset hvad du har tænkt dig at gøre er jeg her for dig. Du kommer igennem ting med mig. Aldrig alene eller uden mig.
Din Marcus"Han er så sød.
ESTÁS LEYENDO
Forelsket i hans bror
Ficción GeneralDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.