Hvad?

441 19 3
                                    

Næste dag

Jeg vågnede op. Jeg troede jeg faldt i søvn på Marcus men han var der ikke. Jeg undrede mig over hvor han var. Jeg gik ned i køkkenet. Der var han ikke. Jeg gik ind i stuen. Der var han heller ik. Men min far sad der. "Hvor er Marcus" spurgte jeg. "Han tog grædende hjem i går aftes" svarede han. Af hvad gjorde han. Hvorfor tog han grædende hjem. Jeg ringer til tinus. Han må vide det.
Jeg ringer til tinus og venter på at han tager den.

Ma=Maria  MT=Martinus

Ma: Ved du hvorfor Marcus tog hjem grædende igår??

MT:Maria hvorfor gjorde du det imod ham. Han kom hjem pisse ked af det.

Ma:Hvad sker der lige her.

MT:Hvordan kunne du kysse en anden når du var sammen med Marcus.

Ma:Hvad snakker du om. Jeg har ikke kysset en anden.

Han sendte mig et link hvor der stod.

Maria og Marcus har endelig afsløret deres forhold men er Maria nu utro. Vi har set et billede hvor hun kysser en anden. Hvad sker der?? Er Maria Marcus utro.

Klik her for at se billeder!

Ma:Det passer jo ikke en skid. Jeg vil aldrig være Marcus utro. Tjek min insta om to min.

Insta opslaget:

Hey alle sammenRigtig mange tror at jeg har været Marcus utro men det er ikke sandt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hey alle sammen
Rigtig mange tror at jeg har været Marcus utro men det er ikke sandt. De har skabt et rygte som i ikke skal tro på. Jeg vågnede her i morgen uden Marcus. Jeg spurgte Martinus hvad der var sket og han viste mig dette link. Det hele er et rygte. Jeg vil aldrig være Marcus utro. Jeg elsker ham af hele mit hjerte og det skal han vide. Billedet er redigeret. Marcus hvis du læser dette skal du vide at jeg elsker dig.
Fra Maria.

Jeg lagde opslaget op og efter det skrev jeg til Marcus over Snapchat hvor der stod 'Marcus check mit nyeste opslag'. Jeg sendte den men.

Forelsket i hans brorWhere stories live. Discover now