Afsted

297 14 0
                                    

Jeg går op på mit eget værelse og finder noget papir frem. Jeg har tænkt mig at skrive et brev til Marcus og så tage tidligere afsted for ellers vil jeg ikke kunne holde det ud. Så jeg starte med at skrive.

Kære Marcus
Jeg ved godt du ikke kan lide at jeg skal rejse. Vi kan jo stadig være sammen bare ikke hver eneste dag. Jeg elsker dit selskab. Jeg elsker som sagt bare dig. Og jeg ved godt du er sur over det men du skal tænke på dette. Jeg vil hellere være sammen med dig og bo 1000 km væk end at bo sammen med dig og ikke være din kæreste. Når du læser dette brev er jeg taget afsted. Jeg kommer til at savne dit smil, din charme, din flotte mave. Jeg kommer til at savne alt ved dig. Jeg har kopieret din playliste så når jeg flyver hører jeg musik som du vil høre hvis det var dig. Jeg kommer til at savne dig fucking meget og du må love mig at ringe hver evig eneste dag
Husk at dette ikke er et farvel men et vi ses snart.
Jeg elsker dig.
Fra din Maria❤️

Det var hårdt at skrive. Jeg begyndte at græde. Jeg skal også have skrevet et brev til Martinus, Emma, Kjell Erik og Gerd Anne.

Kære Martinus
Jeg kommer til at savne dig. Du er ligesom en bror for mig. Husk at sige til Marcus at han skal ringe til mig hver dag. Du skal også ringe tit. Jeg kommer til at savne dig og Marcus.
Vi ses
Fra Maria

Kære Emma
Du er den lille søster jeg aldrig fik. Husk at passe på dine brødre og så ses vi jo snart igen.
Fra Maria

Kære Gerd Anne og Kjell Erik
I var min far og mor nr 2. I passede på mig og var der for mig og det er jeg rigtig glad for. Jeg skylder jer en stor tjeneste. Så tusind tak og vi ses snart igen.
Fra Maria.

Til familien Gunnarsen

Jeg gav brevene til Gerd Anne og sagde at de først må åbne dem i morgen når de står op. Jeg gik oven på og ind til Emma og sagde farvel. "Farvel Maria" siger Emma. Derefter går jeg ind til tinus. "Jeg kommer til at savne dig" siger jeg. "Jeg kommer også til at savne dig" siger Martinus. Jeg banker på ind til Marcus. "Gå" siger han. "Må jeg ikke få en farvel krammer inden jeg tager afsted" spørger jeg. Han åbner døren. "Tager du allerede afsted" spørger han. Jeg nikker og begynder at græde. Han giver mig en stor krammer. Han græder også selv.

"Dette er ikke et farvel men vi ses" siger jeg og giver ham et langt kys. Han gengælder det hurtigt. "Du skal vide at jeg elsker dig og du må aldrig stoppe med musikken. Vi ses snart okay" siger jeg og tørre hans tårer væk. Han nikker. "Jeg elsker også dig" siger han.

Jeg sætter mig ud i bilen og stor tuder. Det samme gør Marcus. Bilen kører stille og rolig væk men jeg når lige at se Marcus laver 'Call me' tegnet.

Forelsket i hans brorWhere stories live. Discover now