Jeg vågner op og rejser mig. Jeg tænker på om jeg burde farve mit hår. Jeg vil gerne have det i regnbue farve men jeg ved ikke hvad Marcus ville sige. Jeg lader Marcus sove og går ned i køkkenet. "Godmorgen Gerd Anne" siger jeg. "Godmorgen Maria" siger Gerd Anne. "Gerd Anne jeg tænkte på at farve mit hår. Vil du hjælpe mig" spørger jeg. "Ja selvfølgelig" svarer hun. "Tak"siger jeg og smiler. Jeg går ned i Brugsen og køber en masse hårfarver.
Vi begynder at farve håret og nu venter vi på at vaske det ud.
Så har vi vasket det ud og jeg er ret tilfreds med resultatet. Jeg elsker det
Jeg går op til Marcus for at vække ham men han er der ikke. Han er sikkert inde hos Martinus. Jeg går ind til Emma for at se hvad hun laver. "Arrhhh" råber Emma. "Hvad er der galt Emma" spørger Martinus som kommer gående ind. "Marias hår" svarer Emma. "Ja Maria hvad har du lavet" spørger Martinus. "Jeg har farvet mit hår fordi jeg ikke kunne lide den anden farve" svarer jeg. Han nikker og går ind på hans værelse.Marcus og Martinus er inde på værelset og spiller FIFA. Jeg vil ud og gå en tur så jeg går ind og skifter til noget afslappet. Derefter går jeg ind til drengene og siger "jeg går en lille tur". "Må jeg gå med" spørger Marcus. Jeg nikker. Så går jeg ned og tager sko på. Marcus kommer løbende ned af trappen og tager sko på. "Skal vi gå" spørger jeg. Han nikker og vi går.
"Vi skal ned til badebroen" siger jeg ivrigt. Han griner og smiler. Vi går ned til badebroen. "Marcus jeg elsker dig" siger jeg imens vi sidder på badebroen. "Jeg elsker også dig rigtig rigtig rigtig meget" svarer han og smiler kækt. Den dreng kan bare ikke tænke på andet end sex nogle gange. Vi skal have nogle dage alene. Nogle dage hvor vi kan hygge på vores måde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forelsket i hans bror
Genel KurguDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.