D. 23 december
Idag skal jeg slappe af hele dagen. Ej det passer ikke. Jeg skal hjælpe Gerd Anne med at handle ind til i morgen. (Jeg ved ikke hvad national retten til jul er i Norge så derfor tager jeg den danske). Vi skal have flæskesteg, kartofler, brune kartofler, and og meget mere. Marcus ligger bare og sover. Han er virkelig den eneste dreng jeg kender som kan sove til kl 15 hvis det passede med ham.
Vi har lige været nede og købe ind. Jeg glæder mig virkelig meget. I morgen kommer min søster. Hun sagde ja til at komme på besøg nu hvor det er jul. Jeg glæder mig faktisk til at se hende. Hun er jo min søster og jeg savner hende.
Jeg går ovenpå og ind på Marcus værelse for at se om han er vågen. Han ligger i sengen og sover. Hvordan kan han stadig sove. Kl er 13. Jeg ligger mig ned og kysser ham i nakken. Han vågner lige så stille. Han vender sig rundt og kigger mig i øjne. "Godmorgen sovetryne" siger jeg og griner. "Godmorgen grissebasse" siger han. "Hey jeg er ikke en grissebasse" siger jeg surt men jeg kan ikke holde masken så jeg flækker af grin. "Nej du er min" siger han og kysser mig på næsen. Jeg lægger mig ind til ham. Han er så dejlig.
Resten af dagen hygger vi.
Næste dag
Fuck. Idag er det juleaften. Jeg er så spændt. Især til at Marcus får sin gave. Jeg finder noget tøj og sætter mit hår.
Derefter går jeg nedenunder og tager et æble. Det ringer pludselig på døren. Jeg går ud og åbner. Der står min søster. Jeg giver hende en krammer. Hun krammer tilbage. "Maria jeg er ked af jeg ikke kom til din fødselsdag men jeg måtte ikke" siger min søster. "Det er okay" siger jeg og smiler.
Martinus kommer gående ned i bar mave og kun iført boksershorts. "Martinus få noget tøj på. Der er gæster" siger jeg og griner. Han går ovenpå igen og tager tøj på. To min senere kommer Marcus ned i bar mave og kun iført boksershorts. "Hvad er der med jer drenge og næsten intet tøj på" spørger jeg. Marcus kigger underligt på mig. "Dig og Martinus går hermed i boksershorts selvom vi har gæster" siger jeg. Han nikker og går hen til mig. "Rejs dig" siger han. Jeg rejser mig og han tager min plads. Jeg sætter mig bare ovenpå ham.
Han laver sådan en lyd nogle laver hvis noget sidder på dem. "Jeg elsker da også dig" siger jeg og rejser mig. Gerd Anne kommer gående ned af trappen og smiler. "Godmorgen" siger hun med et stort smil. "Godmorgen Gerd Anne" Svarer jeg med et smil.
Marcus går ovenpå og tager tøj på.Kl er blevet 15. "Emma skal vi pynte juletræet" spørger jeg Emma. Hun nikker ivrigt og går hen til juletræet. Vi begynder at pynte det og træet bliver virkelig smuk. "Vil du sætte stjernen på" spørger Marcus Emma. "Nej det skal Maria i år" svarer hun. Marcus mig stjernen. Jeg sætter stjernen på. Så tænker i nok hvordan kan hun nå et 180 cm lang træ. Det er fordi jeg er så høj. Jeg er omkring 1,75. Så det var meget nemt.
Lige nu sidder vi og spiser maden som Gerd Anne har lavet. Jeg må sige den smager himmelsk. "Gerd Anne din mad er så god" siger Laura (hendes tvilling) og jeg i munden på hinanden. "Tak piger" svarer hun og smiler
Gaver. Nu skal vi åbne gaver. Jeg finder min gave til Marcus. Det er en tur ud til en hytte for ham og jeg. Det skal nok blive sjovt. "Tusind tak Maria. Det glæder jeg mig til" siger Marcus. Ikke virkelig begejstret. Der er et eller andet galt. "Marcus hvad er der galt" spørger jeg. "Øhhmm altså jeg har måske købt den samme gave til dig fordi jeg tænkte vi skulle være sammen bare os to" svarer han. Jeg griner inde i mig selv. Vi har begge købt en tur ud til en hytte hvor vi kan hygge og alt muligt. Jeg nikker stille.
Af Martinus fik jeg en halskæde hvor der står Maria på. Den er virkelig flot. Af Emma fik jeg en tegning. Af Gerd Anne og Kjell Erik fik jeg et alt fodboldtøj. Min søster gav mig et armbånd.
Vi hyggede os alle sammen og havde den bedste jul nogensinde
--------
Her er et lidt lang afsnit fordi jeg nok ikke kommer til at opdatere mere da jeg skal være sammen med min veninde Idag. Så håber i kan lide den.
YOU ARE READING
Forelsket i hans bror
General FictionDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.