3 måneder senere
Marcus synsvinkel
Det er jo sygt at tænke på. Jeg skal være far. Jeg havde slet ikke troet at jeg vil være så ung. Jeg kan se at Maria tænker meget over hvad hun skal gøre. Jeg vil selfølgelig støtte hende uanset hvad.
Hvis hun vælger at få en abort er det det vi gør. Vi gør det der er bedst for Maria.
Marias synsvinkel
Mine tanker er helt fyldt op. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har så mange valg men alt vil ændre mit liv. Jeg tænker meget over at bortadoptere mit barn for jeg tror ikke jeg er klar.
Ja jeg vil have et barn men det er alt for tidligt. Jeg skal til scanning i dag for at se om det er en dreng eller pige.
Henne på sygehuset
"Hej Maria. Jeg hedder Louise og er den som skal scanne dig" siger Louise. Jeg nikker stille og lægger mig ned i stolen. Hun scanner mig. "Vil du vide hvad køn det er" spørger hun mig. "Ja" svarer jeg. "Det er en pige" siger hun. Jeg smiler stille.
Hjemme igen
"Hvad sagde de" spurgte Marcus. "Lad mig nu komme ind af døren" svarer jeg og griner. Han nikker og hjælper mig ind af døren. "Hvilket køn er det" spørger Martinus som kommer løbende ned af trappen. "En pige" svarer jeg og tager mine sko af. Marcus smiler stort.
Jeg går op på mit værelse og laver mine lektier. Jeg vil gerne være færdig med dem.
1 time senere
"Maria vil du se en film med mig" spørger Emma. "Ja selfølgelig Emma. Hvad skal vi se" spørger jeg. "Hvad med The last song" spørger Emma. Jeg nikker. Hun sætter filmen på. Nogle gange er det virkelig hyggeligt at være sammen med Emma. "Maria du er som en søster for mig" siger Emma pludseligt. "Emma du er også som en søster for mig" siger jeg og smiler.
YOU ARE READING
Forelsket i hans bror
General FictionDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.