Vi stod i Oslo lufthavn og var klar til at vi skulle afsted. Vi ventede bare på flyet.
Vi gik ind i flyet. Jeg skal sidde ved siden af Marcus. Jeg har faktisk fly skræk så det er ikke så godt. Jeg hader at flyve. Jeg tænker altid hvis der sker noget. Fx. Flyet styrter eller de skal nødlande fordi der er en der har det virkelig dårligt og så minder det mig om at jeg ikke kan komme ud. Alt kan ske. Marcus kan sikkert se at jeg ikke er glad for det fordi han fletter sine finger ind i mine. Det beroliger mig lidt. Han beroliger mig altid.
Vi er lige landet. Jeg er så glad for at der ikke skete noget. Jeg var virkelig bange. Det er jo ikke fordi jeg har højdeskræk men jeg har flyskræk. Jeg elsker højder. Altså alle de vilde og høje forlystelser.
Vi venter på vores kufferter. De skulle gerne snart komme. "Maria" er der en der siger. Jeg ved ikke helt hvem det er. Det lyder som en dreng. Der er en som holder mig ved øjne. Hvem er det??
Jeg vender mig om og ser Oliver. Ej det kan i ikke mene. "Hej" siger han glad. "Hej" siger jeg. Marcus kommer gående over i mod mig. "Marcus det her er Oliver. Oliver det her er min kæreste Marcus" siger jeg. Oliver smil forsvinder. Han har sikkert stadig et lille crush på mig. Jeg kan ikke holde Oliver ud. Undskyld mig men han hænger op af folks skuldrer hele tiden. Man skulle tro han ikke havde andet at give sig til. Jeg siger farvel til Oliver og går med drengene ud i bilen.
Vi skal bo på et hotel i Jylland. Vi skal faktisk holde meet and Greet idag. Det skal nok blive sjovt.
Jeg går ind på Snapchat og laver en my story."Hey. Hvis i kommer hen til denne adresse som står på billedet kan i møde mig og de skønne drenge kl 14:00. Jeg glæder mig til at møde alle sammen. Vi ses om 2 timer" siger jeg. Jeg håber der kommer nogle.
أنت تقرأ
Forelsket i hans bror
قصص عامةDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.