Jeg falder hurtigt i søvn i mellem hans ben. Vores finger er flettet sammen. Vi ligger bare rigtig godt. Selvom jeg er sur på nogle hjælper det at ligge med Marcus. Han hjælper bare altid. Jeg elsker ham.
Jeg er lige blevet vækket. Kl er kun 19:00 så vi skal have aftensmad. Så tænker i nok at solen ikke kan gå ned så tidsligt men jo det kan den godt. Vi fik tacos. Drengenes og min livret. Jeg elsker deres øjne når det for af vide de skal have tacos. Deres øjne lyser hel op.
Jeg har ikke opdateret så meget på Instagram og Snapchat så det på jeg hellere gøre. Jeg tog et billede af drengene som spiser og skrev opslaget.
(Opslaget👇)Hey alle sammen
Jeg ved det er noget tid siden jeg sidst har lagt noget op men i skal vide at det hele er godt. Marcus og jeg er sammen og Martinus venter stadig på den rigtige. Lige nu sidder vi bare og hygger. Hvis i ikke ved det så bor jeg hos familien Gunnarsen.
Jeg har dog en meget stor nyhed som i nok vil tage underligt i mod men jeg håber i vil støtte mig da det er svært for mig. Se med i interviewet i morgen kl 10:00 på tv Norge.❤️
Love fra MariaSå får hele verden afvise at min søster lever. Jeg går oven på og ind på mit værelse. Jeg ligger og tænker over hvad Malte sagde. Han kaldte mig en luder. Jeg er ikke en luder. Jeg tror Marcus kunne se at der var noget galt fordi han prøvede at sende underlige blikke. Ligepludselig fik jeg en snap fra Marcus. Han har værelse lige ved siden af mig men istedet for at gå ind på mit værelse sender han en snap.
"Hey smukke❤️ Hvad er der galt???" Der kan i bare se. Han ved hvornår der er noget galt. "Jeg blev kaldt en luder" skriver jeg tilbage. Jeg kan høre han åbner sin egen dør og skynder sig ind på mit værelse. Han ser vred ud. "Hvem har kaldt dig det" spørger han vredt. "Det er ligegyldigt" svare jeg. "Nej det er det ikke" siger han. "Hvem har sa" jeg afbrudte ham "Malte" svarer jeg. Jeg rejser mig op og tager Marcus hånd. Jeg ved godt at han prøver at gøre det der er bedst men at være vred hjælper ikke
KAMU SEDANG MEMBACA
Forelsket i hans bror
Fiksi UmumDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.