Marcus synsvinkel
Ej Fuck. Maria hun opdagede det. Altså ja jeg kunne mærke det men og håbede ikke Maria lagde mærke til det. Det gjorde hun dsv. "Maria se nu hvad du har gjort" siger jeg. "Hey det er ikke mig der Ligepludselig får boner" siger hun og løber ud af værelset. Jeg rejste mig op og løb efter hende. Jeg fangede hende og væltede hende ned i sofaen. "Marcus det er altså helt normalt" sagde Maria pludselig. "Ja det er helt normalt at det er dig der giver mig det" siger jeg så og griner.
Jeg rejser mig op. Maria begynder bare at grine endnu mere. Jeg kigger ned. Nej hvor er det her pinligt. Jeg løber op på værelset og ligger med maven ned i sengen.
Marias synsvinkel
Marcus har fået boner begrund af mig. Det er faktisk ret sjovt. Men kun fordi han synes det er pinligt. Han løber op på hans værelse. Jeg går stille og rolig efter han. Jeg banker på ved døren. "Nej gå det er for pinligt" siger han. Jeg går ind til Martinus. "Martinus kan du ikke lige gå ind og snakke med Marcus" spørger jeg. "Hvorfor" spørger han. "Altså han fik på en måde boner og så synes han det er pinligt" svarer jeg. Han griner og går ind til Marcus.
Martinus synsvinkel
Jeg går ind til Marcus. "Hvad så bror. Er du okay" spørger jeg. "Hvorfor skal det være så pinligt" spørger han. "Sådan er det bare. Du har det fordi du synes Maria er lækker eller hvad skal jeg sige. Tiltrækkende" svarer jeg og griner. "Det der hjalp ikke" siger Marcus. "Marcus du kan lide Maria. Det er derfor det sker" siger jeg og går ud. "Hvordan gik det" spørger Maria. "Altså han vil ikke indrømme at han får det begrund af dig" svarer jeg. Maria begynder at grine. Jeg siger ikke noget til det men går bare ind på mit værelse
YOU ARE READING
Forelsket i hans bror
General FictionDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.