Bmi på cirka 20

693 22 0
                                    

Jeg er så træt efter festen og jeg skal til gymnastik idag. Jeg blev ikke fuld som visse andre. Marcus og Martinus sover hjemme hos mig. De sover stadig. Jeg skal til at rejse mig men der er en arm som tager fat rundt om mig. Jeg vender mig om for at se hvem det er. Det er Marcus. "Du må ikke gå" siger Marcus. "Jeg skal altså i bad" siger jeg og tager noget tøj som jeg skal have på. Jeg går ind på badeværelset og går i bad. Efter det skifter jeg og går ind på værelset. Drengene er vågnet nu. "Godmorgen i to" siger jeg. "Godmorgen" siger tinus. Jeg er så glad for at have ham tilbage. Jeg løber hen og hopper ned på tinus. "Jeg har sådan savnet dig" hvisker jeg. "I lige måde" hvisker han tilbage. Vi griner lidt indtil jeg skrifter Marcus ansigt. Han ser så sur ud. Jeg rejser mig fra Martinus og hopper hen på Marcus. "Du skal ikke være sur" siger jeg og griner. "Vil i med til gymnastik" spørger jeg. De nikker begge. "Så skal i skynde jer at skifte" siger jeg og er på vej ud. "Vent Maria må jeg ikke låne badeværelset" spørger tinus. Jeg nikker og skal lige hente min telefon. Så jeg får tilbage men det skulle jeg ikke have gjort. Der står Marcus i bare mave. Han har faktisk en pæn mave. Han har da sixpack. "Ej undskyld jeg skulle hente min telefon" siger jeg. Jeg kan ikke finde min telefon.

Endelig jeg fandt telefonen. Jeg skulle til at gå ud men der er noget som tager fat rundt om maven på mig. "Du må godt blive herinde" siger Marcus. "Jeg skal altså lige ned og veje mig inden vi tager afsted" siger jeg. "Hvorfor du er jo allerede perfekt" siger han. Det var sødt sagt men jeg skal se om jeg har tabt mig siden sidt. Det er cirka en måned siden jeg sidt vejede mig.
Jeg går nedenunder og vejer mig. Lige da jeg ser tallet bliver jeg meget stolt. 60 kg. Så har jeg en BMI på cirka 20 fordi jeg er vokset mindst 5 cm. Så jeg vejer faktisk det jeg skal. "Yes" råber jeg. "Hvad sker der" spørger Marcus og Martinus i kor. "Jeg har bare tabt mig" siger jeg. "Godt for dig" siger Martinus. "Hvorfor er det godt. Du har jo ikke brug for at tabe dig" siger Marcus. Jeg griner bare af det. "Er i færdige fordi så skal vi afsted" siger jeg. De nikker og vi tager afsted.

Forelsket i hans brorTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang