"Der er mad" råber Gerd Anne. Jeg går nedenunder og sætter mig ned. "Maria skal vi ikke flytte alle dine ting her over og så kan vi se hvad du ellers vil have i huset" spørger Gerd Anne. Jeg nikker.
Vi spiser færdig og går over i huset. Jeg går op på mit værelse og pakker næsten alle tingene ned. Efter det går jeg ind på min forældres soveværelse. Der er så mange minde her fra. For eksempel den gang hvor min søster og jeg havde mareridt på samme tid. Vi gik begge ind og lagde os i vores forældres seng. Jeg fandt også gamle billedebøger. Dem skal jeg have med. Jeg fandt alle de ting som jeg skulle have med og pakkede dem ned. Vi gik tilbage til deres hus og tog alle tingene op på mit nye værelse.
Kl blev 22:00 og jeg var på vej i seng. Jeg lå og tænkte på Marcus. De kommer vist hjem i morgen. Jeg savner ham allerede.
Der er noget der skramler nede ved døren. Jeg tænker ikke mere over det indtil min dør går op. Marcus kommer ind af døren. Jeg skynder mig op og krammer ham. "Er du okay" spørger han. "Jeg har det fint" svarer jeg. Han kigger mig dybt ind i øjne. Han giver mig et lille kys. "Vil du ikke sove her inde" spørger jeg. Han nikker og så går han ind og skifter til nattøj. Vi ligger os til at sove. Jeg faldt i søvn i Marcus arme. Tryg og dejligt.Næste dag
Jeg er lige vågnet. Marcus sover stadig. Jeg rejser mig op og går nedenunder. Jeg tror jeg er den eneste som er oppe. Sp jeg sætter noget musik på og danser. Det er en dans jeg lærte da jeg var mindre.
Jeg vækkede vist hele huset. Alle står og klapper da jeg var færdig. "Du er virkelig god smukke" siger Marcus. "Du er virkelig god" fedter Martinus. "Hey Martinus hun er min" siger Marcus. "Skal vi ikke lave en duet" spørger Marcus. Jeg nikker. Vi øver og det går ret godt.
YOU ARE READING
Forelsket i hans bror
General FictionDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.