Jeg hev Marcus tilbage i sengen. "Marcus slap nu af. Der sker ikke noget" siger jeg. Han siger ikke noget. Det gør mig lidt urolig. "Marcus jeg ved godt du prøver at beskytte mig men den bedste måde du kan gøre det på er at hjælpe mig hvis jeg har brug for det" siger jeg til ham. "Jeg ved det godt. Det er bare svært at jeg ikke kan gøre noget" siger han. "Det bedste du kan gøre er at sove her i nat" siger jeg. Han nikker. "Og jeg skal låne en af dine T-shirt" tilføjer jeg. Han griner og går ind og henter en T-shirt. Han kommer tilbage og kaster T-shirt i hovedet på mig.
Vi går ind og og børster tænder. Ligepludselig er min kind hel hvid og våd. Marcus kyssede mig på kinden med tandpasta i munden. Lækkert. "Du får hævn" siger jeg. Jeg vasker det af og går ind på mit værelse. Jeg skifter tøj og ligger mig i sengen. 2 minutter efter kommer Marcus ind. Han ligger sig om bag mig og ligger armene om mig. Jeg føler mig altid tryg når han er der. Jeg falder hurtigt i søvn og drømmer.
Drøm
Jeg er lige vågnet. Jeg vender mig om så jeg kan kigge ind i Marcus øjne men det er ikke Marcus der ligger der. Det er Martinus. Hvorfor ligger Martinus der. Jeg rejser mig op og går ud af værelset. Jeg går neden under og ser Marcus græde dernede. Jeg går over til ham. "Marcus hvad er der galt" spørger jeg. Han svarer ikke. Jeg tager 2 fingrer under hans hage og løftede hans hoved op og kiggede ham direkte i øjne. "Hvad er der galt" spurgte jeg igen. "Du kan ikke lide mig" svarer han. "Hvorfor siger du det. Jeg elsker dig" siger jeg til ham.Drøm slut
Jeg vågnede op. Det var en underlig drøm. Jeg vendte mig om for at se om Marcus lå ved siden af mig. Det gjorde han heldigvis. Jeg stirrede måske lidt på ham. "Stop med at stirre jeg sover" siger han. "Undskyld skat. Du er bare så pæn" siger jeg. "Skat. Den var ny" siger han og griner. Jeg rejser mig op. "Jeg går i bad" siger jeg til ham. "Må jeg komme med" spørger han. Jeg ved ikke helt. "Kom nu skat" sagde han bedene. "Okay" sagde jeg. Jeg gik ud og tog mot tøj af og gik i bad. Lidt efter kom Marcus også ud. Vi stod bare og kiggede på hinanden. Han er så smuk. "Maria ved du godt du smuk" spørger Marcus. Jeg kigger på ham og giver ham et kys. Da vi havde været i bad i 20 min går jeg ud og tørre mig. Jeg tager tøj på og går ud. Efter det går jeg ind på Marcus værelse for at stjæle en af hans hoodies. De er så dejlige at have på og han har så mange så han vil sikkert ikke opdage det. Jeg tager en rød hoodie med hvid skrift hvor der stod romantic.
YOU ARE READING
Forelsket i hans bror
General FictionDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.