Vi kørte hele turen hjem. Jeg sad ved siden af Marcus i bilen. Jeg lagde mit hoved på hans skulder og smilede til ham. Han smilede tilbage. Han tog min hånd og flettede den sammen med hans hånd. Han er bare så kærlig. "Maria jeg elsker dig" hvisker han til mig. "Marcus jeg elsker også dig" hvisker jeg tilbage. Jeg kysser ham hurtig på munden da min telefon ringede. Jeg tog den.
Ukendt nummer: Hej snakker jeg med Maria??
Maria: Ja.
Ukendt nummer: Jeg kommer fra godmorgen Danmark og vi vil spørger dig om du havde tid til at mave et interview med os?
Maria: Hvornår?
Ukendt nummer: I næste uge.
Maria: Jeg skal lige snakke med min kærestes far først. Er det i orden jeg ringer tilbage i morgen?
Ukendt nummer: Ja.
Maria: Okay mange tak.
Samtale slut
"Hvem var det" spørger Marcus. "Det var nogle fra godmorgen Danmark som gerne vil lave et interview med mig" svarer jeg. Han nikker.
"Maria vi er hjemme" siger Marcus. Jeg smiler til ham. Jeg går ud af bilen og ind i huset. Jeg skal til at gå ind på mit eget værelse da Marcus tager fat i min hånd. "Du skal sove med mig i nat" siger han. "Okay men jeg skal lige skifte til nattøj" siger jeg. "Nej du låner en T-shirt af mig" siger han og trækker mig ind på hans værelse. Han er så skør. Han kaster en trøje i hovedet på mig. Da jeg kigger på den ser jeg at der står 'my Queen'. "Hvor er du sød" siger jeg. "Jeg ved det" svarer han.
Jeg ligger mig hen i sengen og er lige ved af falde i søvn da jeg kommer i tanke om nogle arme mangler rundt om mig. Jeg vender mig om og ser en trist Marcus som tror jeg afviser ham. Jeg rykker mig hen til ham og tager hans arme så de ligger rundt om mig. "Jeg vil gerne ligge sammen med dig" siger jeg. "Jeg vil også ligge sammen med dig" siger han og krammer mig så jeg ligger tættere ind til ham.
YOU ARE READING
Forelsket i hans bror
General FictionDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.