Hvor er mine trøjer

304 17 1
                                    

Lige nu går jeg rundt og pakker til turen. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal have med. Jo altså jeg ved jeg skal ind og stjæle nogle af Marcus trøjer og t shirts. T shirtne stjæler jeg kun fordi de er pæne. Der er mange som nok vil tro jeg er mega lille og vil bruge dem som natkjole men jeg er faktisk mega tæt på at være lige så høj som Marcus fordi min far og mor var rigtig høje. Jeg har en stor chance for at blive 1,90 cm. Så hvis Marcus ikke vokser mere så bliver jeg højere end ham. Altså lige nu er jeg 1,70 og jeg mange siger at piger ikke vokser mere to år efter sin første mens men det passer ikke. For jeg fik det for tre år siden og jeg vokser stadig.

Jeg går ind på Marcus værelse. Han er der ikke så nu er det et godt tidspunkt at tage nogle af trøjerne. Jeg finder to hættetrøjer og 2 T shirts som er pæne. Jeg tager dem med ind på værelset og putter dem nederst i min kuffert. Derefter tager jeg noget tøj ovenpå. Vi skal faktisk flyve allerede i morgen. Jeg går hen til makeuppen og pakker lidt af det ned. "Maria har du set nogle af mine trøjer. Du lånte jo en i går" spørger Marcus som står i min dør. "Jeg smed den til vask så du havde en der ikke lugtede af mig" svarer jeg. Han ser trist ud. "Hvad er der galt" spørger jeg. Han kommer gående hen til mig. "Hvor er min trøjer" spørger han. "Jeg ved det ikke Marcus" svarer jeg. Han kigger mig lige ind i øjne.

Jeg kysser ham hurtigt og begynder at putte min makeup taske ned i kufferten. "Maria hvorfor skal du have makeup med" spørger han. "Fordi jeg er grim uden" svarer jeg og går hen til mit skab. "Du er ikke grim uden. Du er naturlig smuk" siger han. "

Her" siger jeg og rækker ham den trøje jeg fik da vi blev kærester. "Nej den skal du beholde" siger han. "Men manglede du ikke trøjer" spørger jeg. "Jo men det er din" svarer han. Okay så beholder jeg den. Han går hen til mig og krammer mig bagfra.

Forelsket i hans brorWhere stories live. Discover now