Næste dag
Marcus og Martinus kommer snart hjem. Jeg glæder mig til de kommer hjem. Man skulle tro jeg var sådan en lille pige der bliver mega når hun ser noget hun vil have men altså hvem glæder sig ikke til at se sin kæreste og bedste ven.
De kommer hjem om 20 min. Marcus har lige sendt en snap hvor der står de er tæt på. Det banker på døren. Jeg havde tænkt mig at løbe derned men holdte mig i ro. Jeg bliver lidt ked af det da jeg kan se det ikke er Marcus eller Martinus. Det er en eller anden mand. "Maria kom lige herned" siger Gerd Anne. Jeg går ned til dem. "Hvad så" spørger jeg. "Hej Maria jeg er Michael fra kommunen. Siden du har en faster i Danmark skal du bo hos hende fordi det her ikke er din rigtige familie" siger Michael. "Hvad så hvis de adoptere mig" spørger jeg. "Hvis de adoptere dig kan du ikke være sammen med Marcus fordi i kommer til at være søskende" svarer Gerd Anne. Det kan de da ikke mene. At jeg skal flytte begrund af det. "Hvad så hvis min faster giver og lov til at bo her" spørger jeg. "Din faster vil have at du bor hos hende" svarer Michael. "Du har 2 uger og så skal du afsted" tilføjer han. Jeg løber op på værelset og jeg når lige at se at Marcus kommer ind af døren.
Jeg kan høre de taler nede i køkkenet. "Hvorfor løb Maria grædende op på værelset" spørger Marcus. "Jeg synes Maria selv skal sige det" svarer Gerd Anne. Jeg går ned til dem. "Hvad er der galt" spørger Marcus. "Der var en mand som sagde at jeg skulle flytte over til min faster i Danmark fordi hun var familie og det var i ikke. Og hvis jeg skulle bo her skulle Gerd Anne og Kjell Erik adopterer mig men så kan jeg ikke være sammen med dig fordi så vil vi være søskende" svarer jeg.
"Så du skal flytte begrund af det" spørger tinus. Jeg nikker. Tænk at jeg skal flytte væk fra dem. "Jeg skal flytte om to uger" siger jeg. "Du kan sgu da bare blive her og så er vi kæreste uanset hvad" siger Marcus. "Hvis dine forældre adopterer mig og vi fortsætter med at være kærester fjerner de mig" siger jeg. Marcus løber op på værelset.
YOU ARE READING
Forelsket i hans bror
General FictionDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.