Marias synsvinkel
Jeg går ind til Marcus. Jeg sender ham et kækt smil for sjov. "Maria det de altså ikke sjovt" siger han. Jeg går over og lægger mig ved siden af ham. "Marcus der er da ikke noget at være flov over. Det er da normalt at få fordi du er en dreng" siger jeg. "Ja du har ret. Det er jo meget normalt at få det begrund af en smuk pige" svarer han. Jeg rødmer måske lidt. "Jeg elsker dig" siger han. "Ja jeg elsker også mig selv" siger jeg og griner. "Jeg elsker også dig" tilføjer jeg.
Lige nu ligger vi bare og slapper af. Det er også ret hyggeligt. Jeg er ret tæt på at falde i søvn. Jeg hører Martinus kommer ind af døren så jeg lader som om jeg sover. "Har du spurgt hende" spørger tinus. "Nej ikke endnu" svarer Marcus. "Hvorfor ikke" spørger tinus. "Fordi jeg ikke bare kan gå hen og spørger vil du med til Thailand. Det er altså underligt" svarer Marcus. Jeg tror Martinus har opdaget at jeg ikke sover fordi han skal til at hoppe ned i mig. "Stop Martinus hun sover" siger Marcus. Jeg rækker tunge til tinus som er på vej ud af døren. Lige da han er gået ud vender jeg mig rundt så jeg har mit hoved ind mod marcus brystkasse.
"Du hørte det hele" siger Marcus. "Nej jeg har sovet hele tiden. Hvad snakker du om" spørger jeg. "Jo du gjorde. Vil du med" spørger han og laver hunde øjne. "Ja det vil jeg gerne" svarer jeg. Jeg ligger mit hoved ind til hans brystkasse igen. Her ligger man godt og han dufter bare så godt. Kender i det at nogle drenge bare dufter godt. Jeg ved ikke helt hvorfor men det gør de.
"Maria der er mad" siger Marcus. Jeg nikker og rejser mig op. Jeg er mega træt. Jeg går ned af trappen da Marcus kommer og krammer mig bagfra. "Marcus giv hende dog lidt plads" siger Martinus. Marcus er tæt på at slippe men jeg siger "nej du må ikke give slip". Vi sætter os ned ved bordet og begynder at spise. "Har i spurgt Maria" spørger Kjell Erik. "Ja" svarer Marcus. "Jeg troede du sagde du ikke havde" siger Martinus og kigger over på Marcus. "Hun var vågen" siger han og spiser videre.
VOUS LISEZ
Forelsket i hans bror
Fiction généraleDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.