(Hvis du er en sart sjæl skal du nok ikke læse dette afsnit)
Den værste dag på måneden er kommet. Eller burde jeg sige den værste uge er kommet. Jeg har fået min i ved nok hvad. Jeg har sygt meget mave smerter og det bliver ved. "Godmorgen smukke" siger Marcus. Jeg sender ham et dræberblik og laver klynke lyde. Altså i ved når man har ondt så siger man nogle sjove lyde. "Er det den tid på måneden" spørger han. Jeg nikker. Men jeg har mere ondt en normalt. Jeg har det også virkelig dårligt men det må være noget jeg har spist.
Jeg tager tøj på og går nedenunder. Der sidder Gerd Anne og spiser morgenmad helt selv. "Maria jeg skal over til nogle venner Idag. Jeg håber det er okay" siger Marcus. "Det fint" svarer jeg. "Okay tak" siger han og kysser mig på munden. Derefter går han ud af døren.
"Maria er du okay" spørger Gerd Anne. "Jeg har det virkelig dårligt" svarer jeg. "Hvornår havde dig og Marcus sidst sex" spørger hun. "I Januar. Men jeg kan ikke være gravid fordi min menstruation er ikke forsinket" svarer jeg. Hun nikker. "Du har sikkert spist noget dårligt" siger hun. "Læg dig ind i din seng så laver jeg noget te" tilføjer hun. Jeg nikker og lægger mig ind i min seng.
Jeg har ligget i min seng næsten hele dagen. Jeg har mavekramper og smerter. Det banker på min dør. "Maria er du okay" spørger Marcus. "Jeg har det fint" svarer jeg og smiler. Han finder min MacBook frem og sætter en film på. Han er så sød og han ved lige hvad der hjælper. Jeg ligger mit hoved på hans brystkasse imens jeg slapper af. Efter lidt tid falder jeg i søvn.
"Godnat smukke" siger Marcus og kysser mig i hovedbunden.
YOU ARE READING
Forelsket i hans bror
General FictionDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.