Marcus og Martinus skal på Tour og jeg skal være sammen med Nanna i en hel måned for mig selv. Jeg kommer til at savne Marcus forfærdelig meget for jeg elsker ham jo. Han er jo den mest fantastiske dreng jeg nogensinde har mødt. Jeg elsker ham og han er bare unik. Altså på den gode måde. Det banker på døren. Jeg ligger Nanna ned på gulvet hvor vi har sat sådan en lege ting op. Jeg går ud og åbner døren. Der står Marcus.
"Jeg kommer til at savne dig" siger jeg. "Maria det er kun i en måned" siger han. Kun i en måned. Ved han slet ikke hvor hårdt det er at være kvinde. "Marcus det er jo ikke bare en måned. Efter i har været rundt i Skandinavien skal i vel også til Tyskland, Polen, Belgien osv" siger jeg stille. "Maria tror du at jeg vil kunne undvære min søde lille datter og min smukke kæreste i mer' end en måned" spørger han. Jeg ryster på hovedet. Han krammer mig.
Vi går ind i stuen. Lige da Nanna ser Marcus skynder hun sig op. "Faaaaaaaaar" råber hun og kravler over til ham. Marcus kigger overrasket på mig. "Det var ikke hendes første ord" siger jeg. "Men hvad var så hendes første ord" spørger han. "Vil du virkelig vide det" spørger jeg. Han nikker som svar. "Hendes første ord var Marcus" svarer jeg stille. "Seriøst" spørger han. Jeg nikker.
"Skat skal du ikke afsted" spørger jeg. "Vil du gerne af med mig" spørger han fornærmet. "Nej" svarer jeg og kysser ham. Jeg giver ham en stor krammer. Han er mit et og alt. "Du ved jeg elsker dig" siger jeg. Han nikker. "Og jeg elsker dig" svarer han og kysser mig. "Nanna og jeg kommer til at savne dig" siger jeg. "Jeg ved det for jeg kommer også til at savne jer" siger han og kysser mig en sidste gang
------
Stadig på pause
YOU ARE READING
Forelsket i hans bror
General FictionDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.