Vigtig besked i bunden som afhænger af i svarer✌️
Marcus synsvinkel
Næste dag
Idag skal Maria med ud og ride. Jeg har faktisk aldrig redet før men jeg ved Maria red lidt da hun var yngre så jeg har snakket med en som hedder Pernille. Hun ejer to heste som vi skal ride på. Jeg fik af vide at den ene hest var 1,60 og den anden var 1,80. Så jeg skal nok være den søde kæreste som tager den høje hest. "Godmorgen smukke" siger jeg til Maria som lige er vågnet.
"Hvad skal vi idag" spørger hun. "Vi skal ud og ride" svarer jeg. Hun nikker og tager tøj på. Vi går ned og tager noget morgenmad. Jeg tog brød med nutella på og Maria tog en banan. Vi gik ud i bilen. "Hvad er din yndlings sang" spørger jeg Maria. "Pretty Girl" svarer Maria. Er hendes yndlingssang pretty Girl. Det havde jeg ikke troet.
Marias synsvinkel
Ja min yndlingssang er pretty Girl fordi jeg synes den er god. Jeg kan hele sangen uden ad. Altså ja nogle gange kan jeg være sød andre gange kan jeg være en bitch. Sådan er det vel bare. Vi er lige ankommet til rideskolen. Jeg ser Pernille stå med to heste ude foran stalden. Vi går over til hende. "Godt at se dig igen Maria" siger Pernille. "Tak og i lige måde" siger jeg og smiler. Vi tager ridehjelmen på. (Altså Maria og Marcus). Marcus ser virkelig dum ud med den på. "Maria du er pigen så du må godt tage den lille" siger Marcus som om han er stolt over at tage den store. Men nej. "Nej jeg vil gerne ride Bella" siger jeg og peger på den store sorte hest. "Er du sikker Maria" spørger Marcus. "Ja jeg er helt sikker" svarer jeg og sætter mig op på hesten. Marcus har lidt svært ved at komme op så det ser meget sjovt ud.
Vi er lige kommet hjem og det har været så hyggeligt. Jeg ved ik om Marcus synes det samme fordi han faldt af et par gange. "Marcus husk øvelse gør mester" siger jeg og griner. "Hahahahhaha" siger han sarkastisk. "Hvordan var rideturen" spørger Gerd Anne. "Jeg synes det var hyggeligt men jeg faldt heller ik af" svarer jeg. "Det var sjovt nok men jeg red på den lille hest" svarer Marcus. "Hvor høj var den" spørger Gerd Anne. "Omkring 1,60" svarer Marcus. "Hvor høj var den du red på" spørger Gerd Anne mig. "Omkring 1,80" svarer jeg. Gerd Anne griner og siger "der er mad nu". Vi nikker og sætter os til bords.
"Gerd Anne hvordan kan du lave så meget lækker mad" spørger jeg. "Det ved jeg ikke men tusind tak. Du er den første der faktisk kommentere det her i hjemmet" svarer hun. Jeg sidder med åben mund. Hun laver lækkert mad til alle her i huset hver dag men det fortæller ikke at maden er god. "Så siger jeg det. Din mad er overlækker" siger jeg. "Lækre end mig" spørger Marcus. "Man ved aldrig" svarer jeg og smiler.
---------
Hey alle sammen. Jeg tænkte om jeg skulle springe 2 eller 3 år længere frem hvor de måske får børn og måske bliver gift. Hvis i vil have jeg springer lidt så skriv det i kommentaren😘
YOU ARE READING
Forelsket i hans bror
General FictionDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.